Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing söker skor!

  • apex

    Medlem
    21 januari, 2007 vid 00:29

    Köp ett par Atan 6,5mm, de är varma och riktigt smidiga för sin tjocklek.
    http://www.vagryttarna.se har dem hemma.

  • mag

    Medlem
    21 januari, 2007 vid 01:01

    O’neill split toe 🙂 är bra när det är varmt men man ändå vill undvika att skära sig på korallrev. Har ett par RipCurl som också är bra men sitter lite väl hårt fast i stropparna när de är nya. Men sen är de goa de med. Jag har köpt dem båda utomlands så jag vet inte var du kan köpa dem. Jag har även ett par O’neill utan split toe men med supermjuk sula som går upp i små flika runt tårna. Lite sämre skydd mot sjöborrar men supertunna, nästan som utan skor.

    Pro Limit har okså ett par låga som jag provat i en shop och de var schyssta fast betydligt osmidigare än ovanstående. Mer som tjock fast utan skaft tyckte jag.

    /Magnus

  • Oregistrerade

    Gäst
    21 januari, 2007 vid 10:32

    Vilken jävla miss, jag läste fel och fick för mig att du ville ha varma skor…. kanske var lite väl trött igår.

    O’Neill’s split toe 3 mm och round toe är helt ok när det är lite varmare men när det blir över 22 grader så räcker det med låga sommar dojor men det kan nog vara lite svårt att få tag på nu. O’Neill finns också på http://www.vagryttarna.se

  • oscar

    Medlem
    21 januari, 2007 vid 11:55

    Pro Limits låga har jag kört i 2 säsonger och jag tycker de är mkt bra.

  • pakke

    Medlem
    21 januari, 2007 vid 15:19

    @Oscar 361189 wrote:

    Pro Limits låga har jag kört i 2 säsonger och jag tycker de är mkt bra.

    Ok var kan jag köpa dem?

  • skywalker

    Medlem
    21 januari, 2007 vid 16:00

    Vad har du för storlek ?
    Har ett par Maui Magic till salu. Knappt använda pga fel storlek…

  • canoya

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 08:12

    Kolla på onwater.se. De verkar har en del Pro Limit-modeller till låga priser! Jag har inte handlat nåt där så jag vet inte hur det funkar, websidan är ju lite snål på bilder på prylarna, men de kan kanske peka ut på nån annan sida.

    Jag köpte Neil Prydes låga skor på SP i somras. Inte särskilt billiga men de har funkat bra fram till mitten av september, sen ville man ha varmare skor.

    /Håkan

  • oscar

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 08:47

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing söker skor!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.