Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sökes: en lång board bag (320+cm lång, 71+cm bred)

  • Sökes: en lång board bag (320+cm lång, 71+cm bred)

    Publicerad av emmhmms på 5 februari, 2015 vid 21:48

    Sökt på nätet, Är ont om fodral i den längden.

    Har hittat en butik men oklart om man skickar till Sverige och dessutom kommer det allt som allt kosta ca 2000:-

    Annat alternativ är chansning på Konas fodral dem tagit fram till One. Tror dock den kommer vara för liten på bredden. Kona One är 350cm lång, 70cm bred och 220 liters volym. Min bräda är 320cm lång, 71cm bred med volymen 260 liter.

    Mailat Surfspot och bollade idén om att köpa SUP-fodral. Dem tyckte inte det var en bra idé för att brädornas form är olik varandra.

    Har en köpesannons sedan länge men inga svar, storleken jag söker är ju inte helt vanlig idag så förståeligt.

    Har ni några idéer hur jag ska skydda en Starboard Phantom 320? Kommer inte flyga med brädan utan blir transporter på biltak.

    ola-h svarade 9 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sökes: en lång board bag (320+cm lång, 71+cm bred)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.