• Sommar!!!

Publicerad av anonym-anvandare på 11 juni, 2004 vid 09:07

Är det någon som skall åka till Portugal i sommar, jag skall ner nästa vecka och stannar där ett bra tag, det vore kul att träffa några svenska kitare där.
    Jag kommer att bo på Qinta da Marinha (inte långt ifrån Guincho)Cascais tillsammans med svenska landslaget i fotboll. Jag kan kanske ordna ett gratisrum till.

anonym-anvandare svarade 20 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    11 juni, 2004 vid 11:51

om du fixar ett grattis rum så kommer jag också vara där. =) wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    11 juni, 2004 vid 13:45

Jag kommer vara där fom 21 juni och fram till finalen. Jag är nybörjare men sugen på att testa i Portugal också….maila mig på info@carlitos.se

• myggen

Medlem
    11 juni, 2004 vid 13:48

Yoyoyoyo..vi har 3 SWE-DK blijetter tillövers… sugen?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2004 vid 15:20

Jag bara skojade om rummen, men det vore kul att träffa några svenska kitare där nere.
    Jag kommer att bo mellan Lissabon och Cascais.

Ni kan maila mig på martinkramer@yahoo.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.