Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sommarkurser i spanien och surf, går det ihop?

• Sommarkurser i spanien och surf, går det ihop?

Publicerad av drx på 23 oktober, 2002 vid 11:56

Tänkte kolla om det är nån som har provat på sommarkurserna dom kör i spanien. cool.gif Det verkar ju mycket fördelaktigt, CSN pejar för flygbiljett, boende och fickpengar (som lån förstås), ska tydligen inte vara några problem att komma in på, man läser 3 tim spanska per dag.

Detta låter ju utmärkt att kombinera med surfing, så jag har börjat drömma om att åka iväg nästa sommar, skulle vara kul att få lite feedback från nån som varit iväg på nåt liknande (i spanien då) i windsurfingsyften… T.ex bästa surfställen, finns det CSN-godkänt universitet i Tarifa?

tabi svarade 21 år, 12 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 12:54

I Cadiz har de kurser,

• drx

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 14:26

Aha, det måste ju vara ännu bättre! Det lär väl vara hyfsade waves på atlantkusten tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 14:31

jag har några polare som var nere i San Sebastian och de vågsurfade en hel del. Men det är mkt ETA folk där.

• anders_hoffman

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 16:04

Håll dig till ett land! wink.gif Du ska ju till maui enligt inlägget innan!! wink.gif wink.gif laugh.gif Det e bara bra surfa på!!!

• tabi

Medlem
    25 oktober, 2002 vid 08:15

jag skulle inte banga att ta en kurs där om man pluggar tre timmar och surfar resten! vore great!! smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sommarkurser i spanien och surf, går det ihop?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.