• tote

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 16:38

    @Virena 473219 wrote:

    Fasen, var det grymt eller, jag vill inte veta sitter här i björkäng med ingen vind alls. Det gick iaf att flyga trainer kites. Hoppas ni hade det schysst.

    Sol, ljummet vatten, toktryck…………….ja, det var okej…:grin:

  • westcoast-kiterider

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 17:21

    Vi som var där skall väl inte klaga, det va riktigt bra med tryck i grejerna.
    Varmt och skönt i vattnet oxå så med andra ord helt ok.

  • neven

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 17:25

    Det var najs! Fet tryck i 8:an, sol, varmt i vattnet, shorty. mmm

    Men för att trösta dig så var det lite byigt faktiskt 🙂

    Jag tog med mig en kvarglömd pump så om det är nån som känner att det kan vara deras så hör av dig.

  • sourra

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 17:27

    Ja det var gött tills man kraschade och insåg hur grunt det var i lersörjan. Vattnet utanför Hamnen var betydligt trevligare. Någon som ska med och se soluppgången i Varberg med en bräda på fötterna och en bom i nävarna?

  • haze

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 17:32

    Näää jag vill oxå surfa.. Jäkla läkar besök….

    Men från imorgon kväll då kör vi morgon sessions och kväll sessions varje dag det går..

  • westcoast-kiterider

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 17:36

    Bara lite info ,det e ett par som kör ännu……….:cool2:

  • johnk

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 18:48

    Ja jävlar vad gott det var. Riktigt tryck i sjuan för mig. En gång när jag tryckte på avtryckaren så flög jag serifigursartat ur stropparna till brädan som låg kvar på vattnet. och då har jag ändå monterat på cykelslang för hälen.

  • johnk

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 18:51

    Om det var någon som tyckte min frisyr såg lite udda ut så var det kvarlevor från gårdagens brasse-tema på robsport: Ronaldos frilla á la FotbollsVM-final 2002.

  • davo

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 20:35

    Ja jädrar vad det tuta i framåt eftermiddagen. För mig som newbie var det ohållbart med en 12:a efter 3-snåret. Var det nån som plåta, vore kul att se om man kom med…de gånger jag inte satt o gled på röven då alltså..

  • mmattias

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 20:49

    hej kan man hänga på i morgon. och om det e någon man kan åka med så fall sluter vid 1600

    mvh mattias

  • ristarpen

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 20:54

    Det va riktigt gött i dag 7an fungerade klockrent tråkigt att det va sånt lågvatten bara. i morgon sticker vi till varberg tömmer brossans lägenhet men vi kommer nog att komma ner till apelviken fram mot eftermiddagen om det är vind… totalt räknat så va det 17 kites i luften gött

  • djevulen

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 21:04

    attan i Amanda va gytt det va å köra lite,hade nästan glömt hur man gjorde,,,imorra blir det varberg,e det nägon som e på plats under förmiddan?jag har semester denna vecka så jag kör nog ner vid tio tiden om nägon vill ha skjuts
    Mathias

  • virena

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 22:03

    @ristarpen 473311 wrote:

    Det va riktigt gött i dag 7an fungerade klockrent tråkigt att det va sånt lågvatten bara. i morgon sticker vi till varberg tömmer brossans lägenhet men vi kommer nog att komma ner till apelviken fram mot eftermiddagen om det är vind… totalt räknat så va det 17 kites i luften gött

    17 kítes i luften, då är jag nästan glad att jag kunde hänga i björkäng och njuta av solen hela dagen och sedan få hela apelviken att dela med 3 andra. Det var grymt i en och en halv timma, och så tråkigt var det inte att sluta i den cerisrosa himelen när man viste att Sourra kommer och knackar på dörren kl 5 så att det blir lite surf igen.

  • andi_j

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 22:13

    Måste bara meddela att Björlanda levererade! Och dessutom var man helt ensam.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.