Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Sony Ericsson V800

  • Sony Ericsson V800

    Publicerad av anders_hoffman på 3 januari, 2005 vid 08:13

    Efter att min display på min nuvarande telefon pajat i kylan i nyårshelgen, funtar jag starkt på att köpa V800..
    Nån som har en sån som kan ge ett utlåtande?
    Hur är kameran/displayen t.ex.?

    anonym-anvandare svarade 19 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • joce

    Medlem
    5 januari, 2005 vid 15:34

    Vill du ha en 3G telefon så är v800 den enligt mig bästa telefonen som finns just nu. Har provat V800 från sep-dec (dock med tre och inte vodafone) och jag har inte haft några problem alls med den…

    Displyen är bland de bättre som finns på marknaden i den storleken (S700 har något högre upplösning men å andra sidan är skärmen något större också).

    Kameran är bra för att vara en kameramobil men kan inte jämföras med ens en billig digitalkamera… En kul och användbar pryl är dioderna som sitter runt linsen och kan användas för att belysa motiv på nära håll eller som en ficklampa i mörkret.

    Sync med outlook fungerar smärtfritt. Att surfa med laptop och telefon går snabbt när man har 3g täckning, detta blir dock rätt dyrt.

    Kort sagt, skulle jag köpa en 3G-mobil idag skulle jag köpa en V800 (Var tyvärr tvungen att lämna tillbaka min v800 så nu har jag bara gsm(z600))

    Joce

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 januari, 2005 vid 00:55

    Har en ny V800 olåst att sälja, 3000 kr…skriv din mail..

    Svar till:


    Efter att min display på min nuvarande telefon pajat i kylan i nyårshelgen, funtar jag starkt på att köpa V800..
    Nån som har en sån som kan ge ett utlåtande?
    Hur är kameran/displayen t.ex.?

    [/ QUOTE ]

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Sony Ericsson V800

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.