Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SP vs Skidsport

  • SP vs Skidsport

    Publicerad av robin på 27 mars, 2000 vid 06:49

    Var det någon som sa att Surfers Paradise var snåla??? Jepp!!!
    Jämför tex RRD Funrider ’98 (ny) som säljs för 8000 hos SP enligt katalog och 5000 hos skidsport enligt hemsida!! Lite för stor skillnad för att vara normalt tycker jag…

    /Robin

    krille svarade 24 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 mars, 2000 vid 06:51

    En Funrider från -98 är nog inte värd mer än 5000 papp..Snåle-mackan.

  • linsurfer

    Medlem
    27 mars, 2000 vid 06:53

    SP har ju säkert Europas största lager av beggade och fjolårssegel, inte lustigt med dom priserna. Nya prylar (2000) ligger ju bra i pris, men sen drar dom ju typ bara av en 100 lapp per år. Men bra service har dom.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 mars, 2000 vid 07:08

    nått som är löjligt är “skrovpris” särskillt på begagnade brädor offtast lämnar ju en som byter in minst en fena med så den tycker jag att man borde få med!!
    men även på fjolårs brädor kör dom med detta och så sänker dom bara priset med ca 500 spänn så man är ju blåst om man handlar där när man kan få mycket bättre priser på andra ställen………..

    Mr X

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 mars, 2000 vid 07:14

    håller med tänk om volvo skulle sälja bilar med “karrospris” man vill ju inte ha en ny bräda med gammla stroppar och fena dom lämnar man ju med i 99% av fallen när man säljer den gammla!!

  • krille

    Medlem
    27 mars, 2000 vid 07:25

    Ringer man till dom och säger att SurfersP eller Bromma har ett bättre pris, vem av dom som är billigast så har jag då alldrig haft problem att få det pris som är billigast, oavsett vem som har det billigaste priset. Köpte en RRD Funrider 280 98:a ny förra året hos Skidsport, strax innan jag skulle ner till Varberg och talade med Marcus som sa att jag skulle få den lika billigt hos honom, och även tvärtom SP har haft nåt bra pris på Segel osv och har nämt det på Bromma och fått det priset även där. Lite som OnOff vs City Stormarknad tycker jag, med lägsta prisgaranti. så upplever jag det i alla fall.
    Bromma har tillämpat det flera ggr i alla fall, vilket gjort att man handlat mycket hemmavid såklart istället för att beställa eller köpa när man är nere på V-kusten.

    /Krille

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SP vs Skidsport

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.