Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speedsvikare på nygammalt spot..!

  • bjornen

    Medlem
    5 juni, 2009 vid 13:24
    Jester;551303 wrote:
    catfight!

    Ja va faan man blir grinig på dom här jä–la skitvindarna som är i sthlm 😡
    å så på skåningar som seglar mest hela tiden och bakom en speedpir dessutom. Skulle vara förbjudet !

    //Björn

  • p-malmkvist

    Medlem
    5 juni, 2009 vid 15:10
    Jester;551303 wrote:
    catfight!

    Vadå skulle du se björnen i sitt nya helskägg och med slaktarkeps så är det läskiga grejor, absolut ingen kissekatt iaf.:cool2:

  • kapten-k

    Medlem
    5 juni, 2009 vid 16:47
    Bjornen;551316 wrote:
    Ja va faan man blir grinig på dom här jä–la skitvindarna som är i sthlm 😡
    å så på skåningar som seglar mest hela tiden och bakom en speedpir dessutom. Skulle vara förbjudet !

    //Björn

    Mest jag som blev förvirrad över att det var en gammal tråd.
    Kom och hälsa på här i skåneland, solen skiner och det blåser, du kan få bo gratis i uterummet!
    Mest min kondis som som sätter stopp när det gäller seglingen, eller när man kör på en näbbgädda.

  • getwet

    Medlem
    5 juni, 2009 vid 17:16
    Kapten K;551375 wrote:
    Mest jag som blev förvirrad över att det var en gammal tråd.
    Kom och hälsa på här i skåneland, solen skiner och det blåser, du kan få bo gratis i uterummet!
    Mest min kondis som som sätter stopp när det gäller seglingen, eller när man kör på en näbbgädda.

    Björnen o jag kommer bums det blåser, var så säker. Vi är en aning taggade just nu pga supersunkiga förhållanden i 08 land………..

    Kanske vi också kan skrämma upp din kondis en del samtidigt!

    uterummet är vårt och jag ser fram emot en grillafton med Dansk öl rödvin……..

  • kapten-k

    Medlem
    5 juni, 2009 vid 21:31
    getwet;551384 wrote:
    Björnen o jag kommer bums det blåser, var så säker. Vi är en aning taggade just nu pga supersunkiga förhållanden i 08 land………..

    Kanske vi också kan skrämma upp din kondis en del samtidigt!

    uterummet är vårt och jag ser fram emot en grillafton med Dansk öl rödvin……..

    Klangs whiiiingård ligger bara 800m från Uterummet!

  • klang

    Medlem
    7 juni, 2009 vid 20:21
    Kapten K;551431 wrote:
    Klangs whiiiingård ligger bara 800m från Uterummet!

    Hehehe… det är nice… riktigt nice

    Som ni vet har jag kompletterat utbudet med våfflor… Wiin och Våfflor för långväga resenärer…

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speedsvikare på nygammalt spot..!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.