Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spot efter Askim helst idag :)

  • Spot efter Askim helst idag :)

    Publicerad av dameli på 18 juli, 2013 vid 11:31

    Rör mig ofta i Halland men sitter o knegar nära Askim i Frölunda just nu, tycker Askim är en mindre bra spot, undrar om det finns någon fin spot jag missat som ligger efter Askim och helst en bra bit innan Torkelstorp/Rågelund/Draget där det inte finns en massa badande..Tänkte dra ut en sväng redan ikväll (plats i bil från Frölunda finns…)

    r1k svarade 10 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • marvoging

    Medlem
    18 juli, 2013 vid 11:42

    @dameli 713109 wrote:

    Rör mig ofta i Halland men sitter o knegar nära Askim i Frölunda just nu, tycker Askim är en mindre bra spot, undrar om det finns någon fin spot jag missat som ligger efter Askim och helst en bra bit innan Torkelstorp/Rågelund/Draget där det inte finns en massa badande..Tänkte dra ut en sväng redan ikväll (plats i bil från Frölunda finns…)

    Jag är osäker på vad det finns fler för spots närmare än Rågelund/Torkelstorp om jag ska vara ärligt. Men om du ska ut ikväll kanske jag lånar lite plats i bilen? 🙂 Vilken tid?

    /Sebastian

  • dameli

    Medlem
    18 juli, 2013 vid 11:46

    Ok, drar mig då som vanligt mot Roggan, jobbar till 17:00 sticker direkt efter jobbet. Fungerar det?

  • r1k

    Medlem
    22 juli, 2013 vid 07:23

    :santa:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spot efter Askim helst idag :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.