Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spot omkring Göteborg på NO ?

  • Spot omkring Göteborg på NO ?

    Publicerad av emill på 12 september, 2009 vid 17:22

    Som rubriken lyder!

    Kitetarmen skriker efter vind!!!

    Någon som vet vart man kan ta vägen? Någon som ska ut?

    /E

    bennylundin svarade 14 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • hildingdude

    Medlem
    12 september, 2009 vid 19:20

    seecreet

  • bennylundin

    Medlem
    13 september, 2009 vid 09:35

    stråvalla funkar på no, den e jvligt seecreet 😉
    spana http://spotguide.kicks-ass.net/

  • bennylundin

    Medlem
    13 september, 2009 vid 09:39

    sorry jag e fort fortfarande full, åk inte till stråvalla NO, det blir nog inte kul hehehe

  • litease

    Medlem
    13 september, 2009 vid 13:20

    Jag ska ut på secret och undiscovered söder om sillvik. Kan rapportera när jag kommer tillbaka. Sillvik borde väl funka, eller?

  • emill

    Medlem
    13 september, 2009 vid 19:25
    bennylundin;575560 wrote:
    sorry jag e fort fortfarande full, åk inte till stråvalla NO, det blir nog inte kul hehehe

    Nä den rackaren skulle jag ändå inte gått på 😉 Hoppas du nycktrat till nu då!

    Blev det kite för någon i gbg trakten och vart ska man ta vägen i så fall på NO? Kommer från Malmö och där är man ju lätt bortskämd…

  • litease

    Medlem
    13 september, 2009 vid 19:33
    Emill;575689 wrote:
    Nä den rackaren skulle jag ändå inte gått på 😉 Hoppas du nycktrat till nu då!

    Blev det kite för någon i gbg trakten och vart ska man ta vägen i så fall på NO? Kommer från Malmö och där är man ju lätt bortskämd…

    Jag hade sjukt go kite söder om Sillvik. Sillvik funka det med men låg inte fem minuter hemifrån! 🙂 Såg en ensam stackare till vindsurfare som var ute i Sillvik. Plattvatten, sol och massa vind för 12,5:an!

  • bennylundin

    Medlem
    13 september, 2009 vid 20:00
    Litease;575692 wrote:
    Jag hade sjukt go kite söder om Sillvik. Sillvik funka det med men låg inte fem minuter hemifrån! 🙂 Såg en ensam stackare till vindsurfare som var ute i Sillvik. Plattvatten, sol och massa vind för 12,5:an!

    vart går man i då? åker man vägen ner till sillviks-badet?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spot omkring Göteborg på NO ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.