Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Spot rekord på Haga

  • mick

    Medlem
    18 mars, 2014 vid 20:05

    Jag säger det igen Macke; Sjuuuukt bra!!

    Här är en repa som gick av strax efter Mackes 48-rökare. Tyvärr var denna 5 knop långsammare.:smirk:

    (Varför visas inte filmsnutten i fönstret??)

  • glader

    Medlem
    18 mars, 2014 vid 23:27
    trefyrafyra wrote:
    verkar som vissa har blivit fartblind efter Luderitz

    Känns som att även “publiken” här på Surfzone blivit totalt fartblind. Micks 43 knop passerar utan att någon lägger märke till det i skuggan av Markus. Det är faktiskt helt sanslöst. Man behöver inte backa många år för att 43 knop i Sverige skulle varit en enorm sensation.

  • mackee

    Medlem
    19 mars, 2014 vid 05:14

    @glader 721764 wrote:

    Känns som att även “publiken” här på Surfzone blivit totalt fartblind. Micks 43 knop passerar utan att någon lägger märke till det i skuggan av Markus. Det är faktiskt helt sanslöst. Man behöver inte backa många år för att 43 knop i Sverige skulle varit en enorm sensation.

    Mick och Björnen är på gång nu .
    Och jag är helt övertygad om att det beror på att dom är prognos åkare.
    alltså åker så fort det är + 15 meter dom har gjort det i några år nu .Och nu kommer farterna .
    Det går inte att leverera om man inte kört små prylar ett antal gånger innan, helt annan teknik än tex fulltryck i 7.0 an .
    Så sätt er i bilen och åk på allt med bra tryck i ,dom kommer farterna

  • martin-m-a

    Medlem
    19 mars, 2014 vid 11:08

    @Mick 721756 wrote:

    Jag säger det igen Macke; Sjuuuukt bra!!

    Här är en repa som gick av strax efter Mackes 48-rökare. Tyvärr var denna 5 knop långsammare.:smirk:

    (Varför visas inte filmsnutten i fönstret??)

    Fantastiskt kul Mick !! och lite synd med din bom….:(
    Själv låg man sjuk i soffan med VVIVA appen och följde er varje minut.
    Man hoppas det blir lite tryck igen så man får vara med och leka lite 🙂

  • mick

    Medlem
    23 mars, 2014 vid 20:56

    Tack boys! Rekordsiffrorna på displayed är ju superkul men gladast är jag ändå över att överhuvudtaget kunna speeda efter två ryggoperationer. Magiskt kul att vara tillbaka i dammen efter 1,5 års speeduppehåll. Helt smärtfri dessutom. Känner mig nästan som 39 igen.

    Med risk för att låta pretto: njut av surfen och bry er mindre om siffrorna! När man inte kan surfa över huvudtaget känns det ganska fjuttigt att man deppade ihop över dåliga siffror.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Spot rekord på Haga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.