Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Spotguiden Ytspänning??

  • rex_

    Medlem
    25 maj, 2005 vid 17:04

    hmm skummt, jag var inne på den förra veckan tror jag!
    har du provat gurras sida http://www.junkshop.nu/gurra1978/
    med vägbeskrivning in i minsta detalj. grymm!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 maj, 2005 vid 17:21

    Nä-men lägg av, det ser ju fantastiskt ut!! Vilken eldsjäl, den där Gurra! Skitbra!!

    Förresten, imorrn ser det ju ok ut på eftermiddagen. Nåt tips nån på vart man kan ta vägen?? Söder om stan helst då jag jobbar i Södertälje. Är ganska ny på Stockholmssegling…

  • judo-freddan

    Medlem
    25 maj, 2005 vid 17:27

    Verkar mest som deras hemsida är tillfälligt nere. Det är ju inte bara spotguiden utan hela siten som är nere.

  • gurra1978

    Medlem
    25 maj, 2005 vid 19:14

    Svar till:


    Nä-men lägg av, det ser ju fantastiskt ut!! Vilken eldsjäl, den där Gurra! Skitbra!!

    Förresten, imorrn ser det ju ok ut på eftermiddagen. Nåt tips nån på vart man kan ta vägen?? Söder om stan helst då jag jobbar i Södertälje. Är ganska ny på Stockholmssegling…

    [/ QUOTE ]

    blush.gif Tackar, kul att den uppskattas.

    Jag drar till Dalarö efter samråd med andra. Det kan nog bli bra. Tyvärr har jag inte det stället inlagt eftersom jag aldrig varit där men det ska vara skitbra tydligen. Plattvatten och grunt. Bra för nybörjare och freestyle.
    Vi syns kanske.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 maj, 2005 vid 19:22

    åker ni till askfats hamnen då?ligger vid ankar symbolen

  • challgren

    Medlem
    25 maj, 2005 vid 20:07

    Hej,

    Det har strulat med nya webbhotellet och ompekningen av domänen. Den är uppe igen imorgon eller fredag.

    Alla ni som mailat under sista dagarna eller väntar på svar kan väl maila mig på christianhallgren@hotmail.com tillsvidare! Jag vet att jag tappat vissa mail.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Spotguiden Ytspänning??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.