Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing spots i europa?? Lapoint Esposende – Portugal eller Sardinien??

  • spots i europa?? Lapoint Esposende – Portugal eller Sardinien??

    Publicerad av pettergbg78 på 24 juli, 2009 vid 22:34

    Jobbar nere i centraleuropa men har en vecka ledigt mellan två jobbsessions och har bra lust att spendera denna vecka på bra kitevatten där solen fortfarande lyser..helst flat:ooo:

    Är ute efter någon slags kitecenter med bed &breakfast stuk så att man samtidigt kan träffar lite sköna människor, samt tillgång till bra vatten/vindar. Jag har rekat lite lätt på två ställen via internet, men tror det är bättre att lite på riktiga upplevelser..

    Ngn som har erfarenhet av den norska org Lapoint som organiserar kite nere i Esposende -Portugal.

    Kikade även lite på Sardinien Porto Botte och Porto Pollo,, men mina erfarenheter från kite i Italen (garda) får mig att se rött så fort jag hör lite Italenska:blush:!!

    Detta är bara två ställen jag har har tittat på, andra erfarenter och ställen välkomnas med feta armar!

    sourra svarade 14 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • johanw

    Medlem
    25 juli, 2009 vid 08:38

    vi körde i lagos nere i södra portugal.. sjukt bra platt o mycket vind varje dag de va sol

    lite film här… http://www.habolocals.se/filmer/portugal-2008

  • yann

    Medlem
    25 juli, 2009 vid 08:49

    Jag var i Esposende ett tag förra sommaren. Inte på Lapoint utan bodde på en camping. Inte jättepålitlig vind tyvärr. I alla fall inte när jag var där.

  • yann

    Medlem
    25 juli, 2009 vid 08:51

    Campa vid Guincho utanför Lissabon. Bra bris där med berg som genererar termik. Side onshore för vänstervågor.

  • hildingdude

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 14:29

    jag har aldrig surfat bättre än på prasonisi här på rhodos. det är camping som gäller spegelblankt och inte speciellt crowded! helt sinnessjukt!

  • sourra

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 15:31

    bilder….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing spots i europa?? Lapoint Esposende – Portugal eller Sardinien??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.