Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Spots i Linköping på vindar kring Sydost!

  • oscar

    Medlem
    5 maj, 2004 vid 06:42

    Nej frown.gif

  • viggo

    Medlem
    5 maj, 2004 vid 07:09

    Om du har stor volym kan du med lite tur glida ut från Udden och kroka ett par hundra meter ut till vänster där vinden trycker på.
    /Douglas

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 maj, 2004 vid 08:02

    confused.gifOK det finns alltså inget bra spot. Men var åker ni en dag som denna. Ser ju ut att kunna bli hyffsat enligt Foreca. Var hittar jag närmsta seglingsbara ställe. Har inte jätte mycket volym så att vingla ut 200m är ingen höjdare. Måste väl finns nån strand på Roxen som ligger i rätt riktning.

    Viktor

  • basse

    Medlem
    5 maj, 2004 vid 08:20

    Nu var det länge sedan jag surfade i Roxen men borde det inte fungera lite bättre på andra sidan… vid campingen. Vad heter det stället nuigen?? Hur som så surfade jag där en del när jag bodde i Limpan.

  • fiskmas

    Medlem
    5 maj, 2004 vid 08:52

    Inte för att det är nära (10mil), men Vaacum Beach i Nyköping är bra när det flåsar i lite.

  • s238

    Medlem
    5 maj, 2004 vid 09:34

    WELCOME!!

  • jon_so

    Medlem
    5 maj, 2004 vid 09:40

    Sandviks camping är väll mycket bra på sydost!

  • basse

    Medlem
    5 maj, 2004 vid 09:52

    Tack för det… höll på att bli galen för att jag inte kom på det…… Sandvik måste ju fungera riktigt bra SO.

  • oscar

    Medlem
    5 maj, 2004 vid 17:12

    Har faktiskt aldrig orkat bort till sandvik….men idag blev det väldigt ostligt och udden var kanon. Såg några kiters bora i sandvik.

  • judo-freddan

    Medlem
    5 maj, 2004 vid 17:44

    Åk till Vättern. Testa Tycklingen precis norr om vadstena. Där är det platt och öppet så vinden förmodligen kommer åt. Du åker in mot Birgittasjukhuset och sedan direkt höger norrut på en grusväg som går upp till en bondgård. Kolla här under “svenska spots” och Vättern: http://w1.142.telia.com/~u14208676/

  • basse

    Medlem
    6 maj, 2004 vid 05:15

    Klart man inte orkar bort till sandvik om man har prylarna på klubben.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 maj, 2004 vid 12:57

    Jag har varit vid Sandvik ett par gånger. Ren SO är faktiskt det enda som blir bra där. Då kommer vinden in parallellt med land. Eftersom landet är ganska högt är det bara vid SO som vinden kommer åt vid stranden.
    Det kan bli ganska stora vågor då, ungefär som SV vid udden.

    /Jan-Erik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Spots i Linköping på vindar kring Sydost!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.