Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 1 månad sedan av sidpiraya.
- FörfattareInlägg
- 18 augusti, 2006 kl. 11:41 #788879
sidpiraya
Medlemi afton sker det, pm mig för tid och plats man behöver inte kunna spela poker bara man har massor med stålars är man välkommen 🙂
18 augusti, 2006 kl. 14:10 #1125808Melker
MedlemO den tror du jag går på. Poker är en gubbsport. Eller rättare sagt unga killar förvandlas till patiensläggande gubbjävlar vid sin dataskärm eller vid sitt bord.
Men ha det så kul.
Inget illa mot dig banadan då jag anar att du är hypnotiserad.
18 augusti, 2006 kl. 16:24 #1125855sidpiraya
MedlemHa ha du jag är gubbe redan och vi har spelat poker sen 1900 frösihjäl och alltid i med massor med sprit röööga och andra lämpliga tillbehör det krävs mycket hår på bröstet för att bara våga gå in i den skumma rökiga källarlokalen, inget för pappas pojkar med kreditkort detta inte cash is king och förlorar du inte så blir du rånad i vilket fall.
Allt i god piraya stil.
18 augusti, 2006 kl. 19:02 #1125882NN4AN_Mike
Medlemsidpiraya wrote:Ha ha du jag är gubbe redan och vi har spelat poker sen 1900 frösihjäl och alltid i med massor med sprit röööga och andra lämpliga tillbehör det krävs mycket hår på bröstet för att bara våga gå in i den skumma rökiga källarlokalen, inget för pappas pojkar med kreditkort detta inte cash is king och förlorar du inte så blir du rånad i vilket fall.Allt i god piraya stil.
Ohhh, Jag vill sitta i röögia källarlokaler och rensa fisk… Varför är all finkultur koncentrerad till Skåne?
Lycka till ikväll, Pirayan..19 augusti, 2006 kl. 22:48 #1126036sidpiraya
MedlemTack tack fan flytta ner till Malmö
- FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.