Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sprit och poker?

  • Sprit och poker?

    Publicerad av sidpiraya på 18 augusti, 2006 vid 11:41

    i afton sker det, pm mig för tid och plats man behöver inte kunna spela poker bara man har massor med stålars är man välkommen 🙂

    sidpiraya svarade 17 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • melker

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 14:10

    O den tror du jag går på. Poker är en gubbsport. Eller rättare sagt unga killar förvandlas till patiensläggande gubbjävlar vid sin dataskärm eller vid sitt bord.

    Men ha det så kul.

    Inget illa mot dig banadan då jag anar att du är hypnotiserad.

  • sidpiraya

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 16:24

    Ha ha du jag är gubbe redan och vi har spelat poker sen 1900 frösihjäl och alltid i med massor med sprit röööga och andra lämpliga tillbehör det krävs mycket hår på bröstet för att bara våga gå in i den skumma rökiga källarlokalen, inget för pappas pojkar med kreditkort detta inte cash is king och förlorar du inte så blir du rånad i vilket fall.

    Allt i god piraya stil.

  • nn4an_mike

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 19:02
    sidpiraya wrote:
    Ha ha du jag är gubbe redan och vi har spelat poker sen 1900 frösihjäl och alltid i med massor med sprit röööga och andra lämpliga tillbehör det krävs mycket hår på bröstet för att bara våga gå in i den skumma rökiga källarlokalen, inget för pappas pojkar med kreditkort detta inte cash is king och förlorar du inte så blir du rånad i vilket fall.

    Allt i god piraya stil.

    Ohhh, Jag vill sitta i röögia källarlokaler och rensa fisk… Varför är all finkultur koncentrerad till Skåne?
    Lycka till ikväll, Pirayan..

  • sidpiraya

    Medlem
    19 augusti, 2006 vid 22:48

    Tack tack fan flytta ner till Malmö

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sprit och poker?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.