Sprit och poker?

Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 1 månad sedan av sidpiraya.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    sidpiraya
    Medlem

i afton sker det, pm mig för tid och plats man behöver inte kunna spela poker bara man har massor med stålars är man välkommen 🙂

Melker
    Medlem

O den tror du jag går på. Poker är en gubbsport. Eller rättare sagt unga killar förvandlas till patiensläggande gubbjävlar vid sin dataskärm eller vid sitt bord.

Men ha det så kul.

Inget illa mot dig banadan då jag anar att du är hypnotiserad.

sidpiraya
    Medlem

Ha ha du jag är gubbe redan och vi har spelat poker sen 1900 frösihjäl och alltid i med massor med sprit röööga och andra lämpliga tillbehör det krävs mycket hår på bröstet för att bara våga gå in i den skumma rökiga källarlokalen, inget för pappas pojkar med kreditkort detta inte cash is king och förlorar du inte så blir du rånad i vilket fall.

Allt i god piraya stil.

NN4AN_Mike
    Medlem
    sidpiraya wrote:
    Ha ha du jag är gubbe redan och vi har spelat poker sen 1900 frösihjäl och alltid i med massor med sprit röööga och andra lämpliga tillbehör det krävs mycket hår på bröstet för att bara våga gå in i den skumma rökiga källarlokalen, inget för pappas pojkar med kreditkort detta inte cash is king och förlorar du inte så blir du rånad i vilket fall.

Allt i god piraya stil.

Ohhh, Jag vill sitta i röögia källarlokaler och rensa fisk… Varför är all finkultur koncentrerad till Skåne?
    Lycka till ikväll, Pirayan..

sidpiraya
    Medlem

Tack tack fan flytta ner till Malmö

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998 ©2023 Surfzone - Share the Stoke

Tillåt pushnotiser och få de senaste händelserna direkt! OBS!! Gör även följande för iOS, välj
Vill du installera Surfzone-appen?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Progressive Web App (PWA) har installerats.

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account