Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SSTTTTOOOORRRMMM!!!!!!

  • SSTTTTOOOORRRMMM!!!!!!

    Publicerad av anonym-anvandare på 31 oktober, 2001 vid 23:06

    Läste alla era skräckhistorier om NFOs, (Nautical Flying Objects)… bästa tt ta med rep imorgon…

    Nu känns det som taket på huset ska lossna. Måste vara minst en 25 därute nu.

    Imorgon blir det åka av!

    Och så ska det blåsa på fredag, och på lördag, och på måndag, och på tisdag…

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    mexi_ svarade 22 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • Johan!!

    Gäst
    1 november, 2001 vid 00:57

    Jo rå, det känns ju ganska så bra att ha lov nu!!!!
    Inte för att det har vart så dåligt hittils av lovet.

    Gäller att va ute tidigt i morrn!

    //Johan!!

  • aerial-arnie

    Medlem
    1 november, 2001 vid 08:18

    sitter här o slikka alla mina sår. Herrejävlar vad det blåste igår. Precis när jag körde hem, hörde jag på radion att det blåsete 25m/s i medel vind o 33 m/s i byerna. Det är ju orkan styrka. Whhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh, hadde inte mindre en 4.5 och surfade hela dagan från 11 till 4. Alla andra hadde max 4.2, hihi. Varberg gänget hadde åkt ner för att filma på stället som gick riktig bra av. Jag hoppas verkligen att dem fick bra film! Vilket vågriding man fick, ibland 5-6 cutbacks frontside. Tyckte att alla som var ute var lika dugtiga men det är en som kan rippa som faan o det ät Peter F. Han kan minnsan.

    Vi vindsurfare måsta kontakta SVT, eller lokal TV nästa gång så att dem kan filma oss istället från nån jojo-gubbe på Öresundsbron som babblar om säkerhet o risk för stakkars billester. Jag hoppas att alla ni har haft det like bra som oss!!

    arn

  • pher

    Medlem
    1 november, 2001 vid 08:57

    Ta det försiktigt nu ni som ger er ut i yttre skärgården, ser ut att blåsa satan där… Ska minska lite på eftermiddagen, så då kanske det är mer lagom.
    Men ta det lugnt nu så att ni inte skadar er eller utrustningen…

    Lycka till!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 november, 2001 vid 09:14

    Jag seglade dogge i halmstad igår, jag har fan aldrig hoppat högre, sjukligt!!!!!!!!!!
    Det var så bra det kan bli!!!!!!! Lite för mkt vind bara!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 november, 2001 vid 09:40

    He, he, och när jojo-gubben babblat färdigt så blåser han av Öresundsbron och hamnar i vattnet och blir räddad av de tappra, modiga, starka och snygga “men (and women) in black wetsuits” på bräda. Vilket reportage, vi kan säkert arrangera att han flyger i.

  • mexi_

    Medlem
    1 november, 2001 vid 09:47

    Var??? åker man som bäst med den här vindriktningen?? i sthlm??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SSTTTTOOOORRRMMM!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.