Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Städa i Habo Ljung = bra karma

  • Städa i Habo Ljung = bra karma

    Publicerad av stellan på 5 juli, 2009 vid 10:52

    Hejsan
    Vi söker folk som skulle kunna tänka sig att ta lite större ansvar med städningen i Habo. Vi har fått klagomål att vi lämnar kvar mycket skräp. Skulle DU kunna tänka dig, att om du ser skräp, ta med det och kasta det i soptunnan. Skriv upp ditt namn här nedan så blir vi en fin städpatrull som hjälps åt att hålla vår fina spot ren och campingägaren glad.

    Dessutom får du ett längre liv, vackrare barn och ett fett pluss på karmakontot.

    Kram

    lidde svarade 14 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • johane

    Medlem
    5 juli, 2009 vid 12:03

    tjohoo!, det är ju en winwinsituation, bra, här ska städas

  • simonm

    Medlem
    5 juli, 2009 vid 12:48

    Klart man kastar skräp som folk inte slängt, särskilt när det är uppenbart att det är kiteare som skräpat ner. Härom dagen låg t.ex. en gammal picklefork-bräda och skräpade, den gick jag och slängde direkt.

    Skämt åsido så slänger jag gärna skräp som andra glömt.

  • skotten

    Medlem
    5 juli, 2009 vid 14:13

    This is exactly why I cant be bothered going to habo anymore. this sport is starting to fill up with complete idiots.

    Get your shit together people, I cant be bothered with you all getting banned from there and starting to contaminate my spots.

  • jliedholm

    Medlem
    5 juli, 2009 vid 15:04

    Självklart hjälper jag gärna till! Bra karma i all ära, kan man få bra vindar istället så att jag kan komma ut och testa mina prylar för första gången?

  • mjersen

    Medlem
    5 juli, 2009 vid 18:22
    skotten;557136 wrote:
    This is exactly why I cant be bothered going to habo anymore. this sport is starting to fill up with complete idiots.

    Get your shit together people, I cant be bothered with you all getting banned from there and starting to contaminate my spots.

    dont think u have to be wooried man. the flatwaterpeople in habo can´t handle the doubleoverhead waves at your spot. peace

  • skotten

    Medlem
    5 juli, 2009 vid 18:48

    or the rocks…

  • mjersen

    Medlem
    5 juli, 2009 vid 19:10

    and the sharks.

  • aka_kalle

    Medlem
    5 juli, 2009 vid 20:07

    and the snickesnack

  • lidde

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 06:30

    Hej!

    Jag utmanar andra instruktörer som håller till på Habo Ljung Camping att anmäla sig och gå ett extra varv efter lektion eller efter ni själva varit ute och kitat.

    //Lidde “KiteLife”

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Städa i Habo Ljung = bra karma

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.