Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Staffan rockar loss i Big Bay

  • gurra1978

    Medlem
    4 december, 2007 vid 12:15

    Åhhh vad avundsjuk jag blir nu. Jag vill också till SA. Det fanns rätt många coola bilder på den hemsidan. Kolla in den från Elands. Hoppas ni får bättre utdelning detta år.

  • andreas-f

    Medlem
    4 december, 2007 vid 15:16

    Än så länge verkar det fläska på bra. Men det ändrar sig nog lagom tills vi är där.

    Goa bilder på Cape session. Bilderna från Elands och Platboom(?) var ju rätt sjuka… Staffan verkar ha fått åka lite på Sunset igår också såg det ut som.

  • bjorn_surfer

    Medlem
    4 december, 2007 vid 18:02

    Skitfina bilder verkligen. Jag var där för några år sedan och tycker Sydafrika borde besökas av fler. Där finns en bred variation av vågsegling av varierande svårighetsgrad till en prislapp som bara är en spottstyvel av Maui´s priser…

    Ser fram emot fler bilder – gärna från Platboom TACK!!

    MVH

    BJÖRN

  • styret

    Medlem
    4 december, 2007 vid 18:58

    lite mr än en månad kvar. oooooh. galet pepp!
    ser ut att ha varit bra! vintern kan ju bara bli bättre! 😉

  • mbkpeter

    Medlem
    4 december, 2007 vid 21:27

    Nice. Staffans andra bakåt ser riktigt nice ut. Trodde det var bajsbrunt vatten där nere, men det ser riktigt nice ut.

  • basse

    Medlem
    5 december, 2007 vid 10:47

    Det är i Jeri det är brunt… sitter du bara på kontoret eller??

  • andreas-f

    Medlem
    7 december, 2007 vid 09:10

    Moulay är brunast!

  • pederboy

    Medlem
    12 december, 2007 vid 07:26

    Linslusen forsätter att leverera
    Fin läppträff, 071203 Sunset

  • s

    Medlem
    17 december, 2007 vid 17:27

    @Pederboy 433712 wrote:

    Linslusen forsätter att leverera
    Fin läppträff, 071203 Sunset

    Fasen! Den läppen skulle jag ju kunna göra en feeeet arial på! Men jag är inte helt säker på att det var möjligt… Det var löjligt lätt 5.3! Jag hade nog bara 50% på att ta mig ut genom bryten… De andra 50% stog jag med vatten till låren då tremetersvågorna kom… Hua Lien! (som också är namnet på en kinarestaurang i Kapstaden 🙂

    /Staffan

  • styret

    Medlem
    17 december, 2007 vid 21:19

    inte en kinaresturang. den är DEN kinaresturangen…

    dyker upp om tre veckor, då blir det först lunch på nandos, sen middag på john dorys och sen lunch dagen efter på Hua Lien.
    jävlar vad det började vattnas i munnen nu…

  • ove226

    Medlem
    18 december, 2007 vid 15:25

    faen du tänker då bara på mat pågajävel, ska du inte segla nånting? själv börjar jag bli styggt seglingssugen. hem o fira jul i norrland först sen förmiddagssession på sunset kanske en Hua Lien och sedan ner till Bigbay.

  • s

    Medlem
    18 december, 2007 vid 16:25

    @styret 434441 wrote:

    inte en kinaresturang. den är DEN kinaresturangen…

    dyker upp om tre veckor, då blir det först lunch på nandos, sen middag på john dorys och sen lunch dagen efter på Hua Lien.
    jävlar vad det började vattnas i munnen nu…

    Gött Styret!
    Du som tänker mer på mat än surf, du måste kolla in Café Mojitos burgare i stan. Och deras Galna Get Curry! Supersmarrig! Och allt detta sköljs ner med mänger av delikata Mojitos!!!
    Café Mojito ligger på Longstreet, väldigt långt upp.
    Ett par fönster bort på samma sida ligger ett annat café som jag inte minns namnet på, men de har sjuuuuukt goda milkshakes! 600ml de lux är given!

    Vi käkade inte en enda gång på de tråkiga kedjorna i Table View! Det var ett mål med resan som vi klarade. Förresten, en lunch föll vi dit på. Det har blivt dyrare och sämre i Table View. Bättre och billigare i stan, men så långt orkar man inte åka för en lunch…

    Glöm inte att surfa bort de goda middagarna bara! 🙂

    /Staffan

  • styret

    Medlem
    18 december, 2007 vid 17:11

    tråkiga kedjorna?
    inget går upp emot nandos vegetarian pita med stark sås, ost och pniapple. och en lemon cheesecake på toppen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Staffan rockar loss i Big Bay

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.