Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ställen att hyra komplett utrustning på??

  • Ställen att hyra komplett utrustning på??

    Publicerad av x3m på 10 juli, 2008 vid 23:24

    Tjenare!
    Kommer i veckan ge mig ut på roadtrip med några polare runt i Sverige. På grund av platsbrist i bilen så får kiteprylarna stanna hemma. =(
    Kommer i princip passera hela västkusten Strömstad-Smygehuk, sen en repa ut på öland med.

    Min fråga alltså, vart kan jag bota kite-abstinensen en blåsig dag genom att bara hyra prylarna?? Och kanske nått tips på vad mina icke-kitande polare kan aktivera sig med i samma veva på dessa ställen..

    Våtis o sele tänkte jag försöka smuggla ner i ölväskan, så de är Kite o bräda jag söker.. nån som vet pris osv?

    Tack på förhand /Per

    flirrrt svarade 15 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • milkman

    Medlem
    11 juli, 2008 vid 04:54

    Jag vet inte, men det känns som det skulle vara billigare att hyra en större bil än att hyra utrustningen – om du nu hittar nån so hyr ut. Annars kan du ju alltid ta en kurs, då ingår ju all utrustning 🙂

  • pjoter

    Medlem
    11 juli, 2008 vid 05:23

    Kitelife hyr ut grejor i lomma-skåne. För priser å annan info får du kontakta dom. kontaktinfo finns på http://www.kitelife.se

  • hbgkitare

    Medlem
    11 juli, 2008 vid 06:09

    Surfers hyr ut i Apelviken/Varberg!

  • flirrrt

    Medlem
    11 juli, 2008 vid 22:15

    Kolla med Northbay.se, de håller till på Öland och hyr ut alla grejer.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ställen att hyra komplett utrustning på??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.