Senaste nytt Forums Stand Up Paddleboard Starboard 2011 SUP

  • gustavw

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 13:16

    Ser schyssta ut! Var får man tag i Starboard SUPar i Sverige. Jag har för mig att jag mailade onwater i somras men fick inget svar?

    Snart paddelväder!!

  • dannep

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 14:06
    GustavW;644277 wrote:
    Ser schyssta ut! Var får man tag i Starboard SUPar i Sverige. Jag har för mig att jag mailade onwater i somras men fick inget svar?

    Snart paddelväder!!

    Hej

    De finns på onwater!

    Nu vet jag inte var du bor men vill du klämma, känna finns det brädor inne i butik.

    Vill du trotsa kylan och testpaddla redan nu så hör av dig till mig.

    Mvh

    Daniel

  • gustavw

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 14:14

    Fasen vad bra!!

    Hur lång tid tar det att få tag på 2011orna? Det ser inte ut att finnas 2011or på hemsidan. Vad ligger priserna på de olika konstruktionerna?

    /gustav

  • dannep

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 22:44
    GustavW;644281 wrote:
    Fasen vad bra!!

    Hur lång tid tar det att få tag på 2011orna? Det ser inte ut att finnas 2011or på hemsidan. Vad ligger priserna på de olika konstruktionerna?

    /gustav

    Hej Gustav.

    Såg nu när jag logga in på datorn att du bor i Linköping. Då har du ju närmre till butiken i Karlstad än ner till mig i Skåne och Lund för att testa brädor.

    Jag återkommer till dig med info om 11orna och priserna.

    Mvh

    Daniel

  • dannep

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 22:56

    Plöjde genom nätet men lyckades bara hitta en japansk film, dessutom med brädorna på land. Slå av ljudet och titta på filmen. De visar iaf 2011 brädorna. Även det nya materialvalet “brushed carbon” syns på en del av brädorna…

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=PNEqfSyaWvk”]starboard sup 2011 med Tomo Murabayashi[/ame]

    Kanske nån annan har bättre google luck?

    /Daniel

  • dannep

    Medlem
    13 januari, 2011 vid 23:09
  • gustavw

    Medlem
    14 januari, 2011 vid 08:14

    Schysst!

    Brushed carbon ser förbaskat läckert ut. Jag har dock en tendens att sluta mina vågturer uppe på stenar/klippor etc och ge brädan ett rejält kok stryk så jag ska kanske satsa på nåt mer hållbart:)

    Starboard har ju ett riktigt massivt modellprogram till 2011! kul med satsningen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Stand Up Paddleboard Starboard 2011 SUP

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.