Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Starta vindsurfingsklubb i Stenungsund..

  • docmaboule

    Medlem
    26 januari, 2004 vid 06:57

    Hej,

    I moved to Stenungsund one month ago! I am very interested in a windsurfing club over there laugh.gif

    DocMaboule

  • hstrom

    Medlem
    26 januari, 2004 vid 09:13

    Jag e’ uppvuxen i området… Förr fanns det en klubb i tollenäs… Kanske inte finns kvar?
    Om ni ska öppna klubb skulle jag föreslå att ha den i getskä, stora höga. Grymma riggningsytor.. Räcker tom för kitarna… wink.gif
    Och dessutom större område att surfa på… om man nu kan hålla sig borta från stenarna… he he

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 januari, 2004 vid 09:16

    Jag vet att det fanns en klubb då jag flyttade hit för ca 8 år sedan. På stenungsund.se finns det en länk till stenungsunds Windsurfinclub, på föreningssidan, men sidan finns inte…kanske finns det redan en klubb som ligger i dvala? Vet att det är många som surfar så intresset finns nog!
    Per-Erik

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 januari, 2004 vid 09:41

    Lägger in mitt namn så kan vi göra en lista..
    Fredrik Nordwall
    0304-662122
    073-402 24 00
    lecroy@tiscali.se

  • hstrom

    Medlem
    26 januari, 2004 vid 09:42

    Ni som startat klubbar…. Kan man söka bidrag? Vart isåfall? Hade vart kul o dra igång en klubb i stenungsund… I somras när jag va där så va det ju ett gäng som körde i tollenäs… det va som gamla tider…

  • garage

    Medlem
    26 januari, 2004 vid 10:44

    Hej!

    Jag har lagt upp en maillista som intresserade kan gå med i, det kan va skoj att iaf samordna lite och tipsa om spots osv. För att gå med skickar ni ett mail till:

    stosurf-subscribe@yahoogroups.com

    Mvh Andreas Nilsson

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Starta vindsurfingsklubb i Stenungsund..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.