Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Startande flygmuseum söker Stockholms-kitare

  • Startande flygmuseum söker Stockholms-kitare

    Publicerad av stefanlindmark på 9 december, 2012 vid 09:27

    Hej!

    När jag drog upp en snökite på Gärdet igår kom en kvinna fram och frågade om det fanns någon klubb för kitare i Stockholm. Hon har ett projekt att starta ett flygmuseum i en hangar i Frihamnen och skulle gärna också vilja visa “något modernt som flyger” i anknytning till det.

    Det lät som det skulle finnas möjlighet att få någon form av lokal för en kiteklubb att använda i samma flyghangar mot att det körs kite i närheten. Jag vet själv inte heller vilka förutsättningar det finns för kiting i det området över huvud taget.

    Eftersom jag själv normalt vindsurfar och bara har en nyfödd ambition att börja köra snökite på vintern kände jag mig inte särskilt representativ. Men att vidarebefordra det till forumet kunde jag i alla fall bjuda på.

    Någon annan får gärna ta kontakt direkt själv för att prata vidare. Jag har inte själv mer information än så här.

    Adrienne@florman.se
    0708-60 25 25

    stefanlindmark svarade 11 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Startande flygmuseum söker Stockholms-kitare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.