Senaste nytt Forums Steffo – Event!

  • Steffo – Event!

    Publicerad av nikke på 12 februari, 2004 vid 19:12

    Kom att tänka på att det skulle vara riktigt grymt med ett steffoEvent. Tänk om man skulle samla ihop steffomedlemmar och hade surf/party i norra, mellersta och södra sverige. Det skulle vara riktigt roligt det nu när våren/sommaren börjar närma sig! Eller så har man en enda stor surffest typ i södra sverige. Vad tycker övriga steffofans då???

    kamaaina svarade 20 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 19:17

    Eftersom jag prcis hade samma idé precis just nu så vill jag bara säga att idén är perfekt och är ändå inte Haga Park på Öland perfekt när många ändå samlas där vid I Maj är det väl ???

  • jat

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 19:18

    Dax att kalla in Konfmaster tror jag. Jag lägger mitt stöd för denna motion om Steffo Event. Iofs så är det ju en enda stor fest att vara ute och surfa.

  • lundvall

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 20:29

    låter som en bra ideé nikke!

  • nikke

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 22:14

    Då behöver vi bara någon som organiserar det här och kanske konfmaster kan lägga ut datumet och platsen på steffo….ORGANISATÖR HITÅT!!!!! 🙂

  • manno

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 00:08

    Det är väl bara att pallra sig till SM/NM. Sen kan ju alla som är reggade ha en liten namnbricka där nicket står. Trist och gå runt med en anonym-skylt dock =)

  • pepa

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 02:12

    Va e grejen? Det e väl bättre att bara dra ihop ett fett surfevent i så fall så får alla som vill komma. Eller skulle det vara något speciellt med Steffo-eventet? Kan man ta med sig en laptop och koppla upp så man slipper prata med varann?

  • styret

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 07:00

    väl talat peps

  • kalabra

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 08:21

    Tror nog han menar att det kan vara kul att träffa de man i vanliga fall “laptopar” med.
    Haga park i maj är väl ett bra tillfälle.

  • kamaaina

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 08:59

    Prata med riktiga maenniskor, nae ush fy…chatta blir baettre.
    /BigF

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Steffo – Event!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.