Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Steffo och bilder??

  • Steffo och bilder??

    Publicerad av johanc på 3 juni, 2005 vid 08:29

    Hej alla!!

    Dagar som denna, när det inte blåser, är ju Steffo en välsignelse. Dock finns det, för mig, en smula smolk i glädjebägaren: Bilder tycks inte vilja visas efter en stund på steffo!! Inga bilder alls faktiskt, på nån webbsida. confused.gifStänger man då ner explorer så funkar det på nytt igen. För mig som är rätt digitalt oskuldsfull blush.gifär det något av en gåta. Finns det någon mjukvaruintresserad som har någon teori om hur detta kan komma sig. Känns det igen?

    Undrar

    JohanC

    johanc svarade 18 år, 12 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • hellgren

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 08:57

    Ett höftskott bara vore väll kanske att du har så mycket på datorn att den inte klarar att ladde ner en bild ens. För det är ju det den gör varje gång du ser en bild. kolla så inte hd:n e full..

    peace!

  • johanc

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 13:30

    såvida inte bilderna på steffo är större än 15GB så stupar nog den teorin… Jävlar vilken tid det skulle ta förresten… wink.gif

    JOhanC

  • j_lydevik

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 13:51

    Jag har precis samma problem, med precis samma lösning.
    Stänger jag explorer och öppnar det igen, så e problemet väck(för en stund iaf:-(
    skulle gärna också vilja vet vad det kan vara…
    -Johan

  • rocklund

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 14:33

    men gäller det bara för steffo?

    för jag råkade ut för samma sak häromdagen att explorer inte visade några bilder alls…

    frågan är om det är någon speciell version av windows eller explorer som buggar på detta sättet eller något…?

  • clemens

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 14:48

    jag har också samma problem

  • lundvall

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 15:38

    Mozilla Forefox äter Explorer, skaffa det istället!

    Mozilla

  • johanc

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 19:16

    För mig händer det iaf bara under och efter besök på steffo… Säger väl iofs inte så mycket eftersom jag åker in på steffo som ett skållat troll så fort datorn är på…

    Inga teorier???

    Undrar

    JohanC

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Steffo och bilder??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.