Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stena Line,svindyrt

  • Stena Line,svindyrt

    Publicerad av surfpunk på 11 augusti, 2006 vid 11:08

    Funderar på att åka till klitmöller över helgen,stena line skulle ha 2700pix för en tur/retur,gbg-fredrikshamn,dit med snabbfärjan tillbaks med den vanliga.Måste ha skett otroliga prishöjningar på sista tiden,förra året kostade samma biljett 1400.Funderar på att köpa en “skagen över dagen” istället,skippa hemresan på den biljetten och sedan köpa en enkel tillbaks dagen efter.Någon som gjort något liknande?.
    /Anders

    surfpunk svarade 17 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • hstrom

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 11:14

    Tja!

    Jag o en polare gjorde så… åkte med expressen för 420 spänn. Sista minuten. Men sen när vi skulle hem så hade det blivit så fint väder. Så allt va fullbokat… fick tillslut tag på en biljett hem med 22-färgan från fredrikshamn för 800 danska… så det blev inte så billigt ändå…. men billigare än 2700… Har man lite flyt kan man nog få tag på en billigare biljett hem!

    /Jonas

  • lars_k

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 11:24
    surfpunk wrote:
    Funderar på att köpa en “skagen över dagen” istället,skippa hemresan på den biljetten och sedan köpa en enkel tillbaks dagen efter.Någon som gjort något liknande?.
    /Anders

    Har jag gjort. Problemet är att skagen-över-dagen är i begränsat antal.
    Men det är värt att försöka få tag i en sån biljett!

  • surfpunk

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 11:39

    199:- för skagen över dagen,finns biljetter kvar,någon som är sugen att hänga på,kan nog bli ok i klitmöller om det blir NO,finns plats i min bil!.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stena Line,svindyrt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.