Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stenar i Torkelstorp

  • jester

    Medlem
    2 november, 2005 vid 20:49

    Gällande rykte är att tbsurf lär dyka upp där i morgon oxå. Skit att man måste jobba i morron… frown.gif

  • jester

    Medlem
    2 november, 2005 vid 20:55

    Svar till:


    3 speedare är i torkel imorgon 07 45 med nya dyra fenor som inte gillar stenar och musselbankar crazy.gif

    Peka ut stenen!

    [/ QUOTE ]

    Om du drar en linje från där du står o fotar, och tar en punkt som är hälften av sträckan ut till ön, så hamnar man nog ganska rätt…

    Är det högre vatten än i lördags, så är det ju inga större problem skulle jag gissa. Men jag körde 43cm, och gick i musselbanken, och nån sten.

    Det var då jag upptäckte den här lite större stenen, och den såg helt klart ut som om folk besökt den tidigare… Den låg väl 15-20cm under vattenytan då.

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    2 november, 2005 vid 20:57

    haha, denna gången var de inte spriten å inga goa herbs heller wink.gif

    vet inte, något skit var det som dök upp ur vattnet så jag fick hjärtklappning å fick göra en undanmanöver..
    kan ha varit där hela tiden bara att jag såg det först då?
    men vändan tillbaka vill jag se var det var, men hittade inte det..det var exact som ett kryss, typ ihopspikade stockar som stack upp..haha, aka horn.

    kul om någon annan sett detta fenomen i torkel?

    skumt var det vilketfall..kanske torkelsodjuret? grin.gif

  • jester

    Medlem
    2 november, 2005 vid 21:13

    Torkelsodjuret… lol!

    Kan ju vara så att någon försökt märka ut ett grund, eller nåt

  • tdk

    Medlem
    2 november, 2005 vid 21:33

    Svar till:


    haha, denna gången var de inte spriten å inga goa herbs heller wink.gif

    vet inte, något skit var det som dök upp ur vattnet så jag fick hjärtklappning å fick göra en undanmanöver..
    kan ha varit där hela tiden bara att jag såg det först då?
    men vändan tillbaka vill jag se var det var, men hittade inte det..det var exact som ett kryss, typ ihopspikade stockar som stack upp..haha, aka horn.

    kul om någon annan sett detta fenomen i torkel?

    skumt var det vilketfall..kanske torkelsodjuret? grin.gif

    [/ QUOTE ]Haha! Va fan John…. Flashbacks ska man hålla tyst om!!! grin.gif crazy.gif cool.gif

  • jonatan

    Medlem
    3 november, 2005 vid 08:24

    Eller var det Torkel själv?

  • jalla

    Medlem
    3 november, 2005 vid 08:35

    Ha Ha Torkel odjuret det låter spännande! Seglar själv där en hel del (har även rökt en del tongue.gif(invandrad från holland grin.gif)Lider dock inte av flashbacks och har inte sett nåt odjur ännu?! talar inte om det för pressen för då stänger dom väll av Torkel för observation och bygger nåt museum typ som i Loch Ness!
    Vi får la se! Håll upp ögonen i allafall!!!!!!!!

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    3 november, 2005 vid 13:18

    haha oldman från holland har talat;)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 november, 2005 vid 14:12

    hankloose körde på en av stenarna för någon timme sedan. Speedjannes nylånade finfina slalomfena gick i tusen bitar. spräng…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 november, 2005 vid 15:38

    Svar till:


    hankloose körde på en av stenarna för någon timme sedan. Speedjannes nylånade finfina slalomfena gick i tusen bitar. spräng…

    [/ QUOTE ]

    Aj aj aj… hankloose har otur nu för tiden?

  • Knatte

    Gäst
    3 november, 2005 vid 17:33

    Svar till:


    Svar till:


    hankloose körde på en av stenarna för någon timme sedan. Speedjannes nylånade finfina slalomfena gick i tusen bitar. spräng…

    [/ QUOTE ]

    Aj aj aj… hankloose har otur nu för tiden?

    [/ QUOTE ]

    Indirekt har väl Speedjanne lika mycket otur tongue.gif
    Men det var ju prat om rysk roulette och chanstagningar igår.. Det låter som dessa grund måste märkas upp lite smile.gif
    När jag någon gång i framtiden kan surfa igen och skall sätta nya speedrekord, så vill man ju inte sätta fenorna i grynnor och stenar crazy.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 november, 2005 vid 17:37

    Svar till:


    Svar till:


    Svar till:


    hankloose körde på en av stenarna för någon timme sedan. Speedjannes nylånade finfina slalomfena gick i tusen bitar. spräng…

    [/ QUOTE ]

    Aj aj aj… hankloose har otur nu för tiden?

    [/ QUOTE ]

    Indirekt har väl Speedjanne lika mycket otur tongue.gif
    Men det var ju prat om rysk roulette och chanstagningar igår.. Det låter som dessa grund måste märkas upp lite smile.gif
    När jag någon gång i framtiden kan surfa igen och skall sätta nya speedrekord, så vill man ju inte sätta fenorna i grynnor och stenar crazy.gif

    [/ QUOTE ]

    Stämmer nog bra det! Hankloose- vad har du att säga till ditt försvar? smile.gif

  • hankloose

    Medlem
    3 november, 2005 vid 20:52

    Tja va fan ska man säga?!?!

    Inom loppet av nio dagar: överbackad vågis en tappad gps och en pulvriserad deboichet custom fena!!! Men jag älskar surf lika mycket för det. Däremot tycker jag man borde ha ett slags “Hall of fame” för dom som backat över sin bräda med bilen!! Och jag VET att det är fler än jag, så kom ut ur garderoben nu boys!!!!

    Bara för att trösta mig själv var jag tvungen att köpa mig en Select Lightning Speed 30 idag, får se hur länge den håller…… crazy.gif Select fenorna verkar sköra….

    Stenen ja..va fan låg den? Försöker förtränga hela skiten!!!
    Hoppas ingen annan kör på den!! Vardags edge på HÖG nivå?!?! Vad ska vi hitta på härnäst? Lägga ut lite minor kanske grin.gif fast fan vet om inte stenar e värre…..

    MVH

    Hankloose

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 november, 2005 vid 21:01

    Svar till:


    Tja va fan ska man säga?!?!

    Inom loppet av nio dagar: överbackad vågis en tappad gps och en pulvriserad deboichet custom fena!!! Men jag älskar surf lika mycket för det. Däremot tycker jag man borde ha ett slags “Hall of fame” för dom som backat över sin bräda med bilen!! Och jag VET att det är fler än jag, så kom ut ur garderoben nu boys!!!!

    Bara för att trösta mig själv var jag tvungen att köpa mig en Select Lightning Speed 30 idag, får se hur länge den håller…… crazy.gif Select fenorna verkar sköra….

    Stenen ja..va fan låg den? Försöker förtränga hela skiten!!!
    Hoppas ingen annan kör på den!! Vardags edge på HÖG nivå?!?! Vad ska vi hitta på härnäst? Lägga ut lite minor kanske grin.gif fast fan vet om inte stenar e värre…..

    MVH

    Hankloose

    [/ QUOTE ]

    Som sagt, det är bara grejer och pengar! bara man klarar livhanken så ska man ju vara nöjd, eller hur?!? smile.gif

  • boman

    Medlem
    4 november, 2005 vid 10:07

    Och hur gick det nu då! blev det någon speed….?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stenar i Torkelstorp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.