Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stenar i Torkelstorp

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 november, 2005 vid 10:46

    OM man har med sin GPS ute på vatten KAN man ju faktiskt markera stendjäveln med en waypoint och sedan dela med sig koordinaterna till GPS-surfande bröder/systrar – sen är det ju lätt att undvika grundstötning i framtiden…

    bror duktig

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 november, 2005 vid 13:16

    Jodå, vi var där TB surf o Getwet. Men tyvärr var det inga vindar att skryta med. Ca 8-9 ms, inget mer. Hoppas på mer imorgon.

  • jester

    Medlem
    4 november, 2005 vid 17:44

    Svar till:


    Jodå, vi var där TB surf o Getwet. Men tyvärr var det inga vindar att skryta med. Ca 8-9 ms, inget mer. Hoppas på mer imorgon.

    [/ QUOTE ]

    Jupp. i morron blir det åka av… Skall bli kul o mäta krafterna mot baksidespeedarna…

  • jester

    Medlem
    4 november, 2005 vid 17:47

    Svar till:


    OM man har med sin GPS ute på vatten KAN man ju faktiskt markera stendjäveln med en waypoint och sedan dela med sig koordinaterna till GPS-surfande bröder/systrar – sen är det ju lätt att undvika grundstötning i framtiden…

    bror duktig

    [/ QUOTE ]

    Japp. Har exakt punkt där den är då jag hade GPSen igång då jag hittade stenen. Har inte orkat lägga in nån schysst karta på Torkels i GPSar, dock. Hade iofs varit coolt om våra små enkla GPS:er hade haft nån sorts varningsfunktion så man kan “märka ut” var alla stenar finns, och få en varning om man är inom x meter från stenen…

    Jag återkommer i frågan om utmärkning (är inte hemma just nu)

  • jester

    Medlem
    5 november, 2005 vid 20:19

    Här är exakt position av den berämda stenen. En av Torkelstorp-veteranerna kommer vara vänlig nog att märka upp stenen. Bra jobat!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 november, 2005 vid 20:08

    jag får inte upp några positioner på stenen genom att klicka på länken. Kan du inte skriva ut koordinaterna så kan jag hitta den och sätta en pinne. Eller mejla mig uppgifterna: ramrob@swipnet.se

  • jester

    Medlem
    8 november, 2005 vid 21:44

    har mailat följande till dig:

    Latitude: 57.4330688
    Longitude: 12.0784378

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stenar i Torkelstorp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.