Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm imorgon (lördag)

• Sthlm imorgon (lördag)

Publicerad av donpedro på 2 juni, 2006 vid 15:28

Jaha då var man fast i stockholm för en vecka fram över men som tur e är iaf surfgrejjerna med. Ser ut att kunna vara lite vind imorgon framförallt på förmiddagen enligt SMHI. Ska man satsa på att åka till fituna eller torö eller nåt annat ställe där det kan bjudas på vind och helst lite sällskap.

bopung svarade 18 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • bopung

Medlem
    2 juni, 2006 vid 19:58

Kollar smhiprognosen imorn bitti – är den fortfarande SV 7-11 åker jag till fituna för surf på förmiddagen. Det lär väl ha varit ganska så bra där idag kan jag tänka mig.

• dude

Medlem
    3 juni, 2006 vid 06:46

Kanotvädret spår västlig grundvind på fem sex meter per sekund och enligt halo/theyr är det VSV vridande till VNV under dagen. Undrar vilket ställe som det här pekar ut och om det ens är möjligt att spå sjöbrisarna idag

• bopung

Medlem
    3 juni, 2006 vid 06:58

sjöbrisaran ser körda ut denna dag. Risken är att man tar sig ut till Fituna och blir sittandes på stranden/guppandes på vattnet. Om vinden ändå är ok men vrider till vnv går det bra att ta sig till Rangsta Brygga (ca 5-10 min från Fituna mot Sorundahållet).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm imorgon (lördag)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.