Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm måndag?

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    6 juli, 2009 vid 09:13

    Jag ska definitivt ut i em/kväll. Jag är flexibel, har inte varit vid mjölkudden förut men kan åka dit. När tänkte du vara där ? Annars tror jag brevik kommer funka fint också.

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    6 juli, 2009 vid 09:21

    Jag fick just tag på ett segel jag ska köpa och det är i Åkersberga, så då passar jag på att segla där. Antingen Österskärs havsbad eller brevik. Kom gärna dit. Jag är där runt 18:00. Du kan ringa om du vill så vet du var jag är. Mvh Urban 070-7299452

  • jpo

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 09:34

    Ok
    – Har alldrig provat österskär och eller brevik. Har nog varit vid österskär och badat nån gång. Hur ser det ut, riggytor parkering osv? Om inte idag hänger jag gärna på nästa tillfälle!
    Hör av dig om du ändrar dig ang Mjölkudden
    0739-307223
    // Jens

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    6 juli, 2009 vid 09:42

    Brevik är bra. Det är gräs där man riggar alldeles intill stranden. Österskär är ju också ett havsbad så jag antar att det finns parkering och riggytor. Har inte varit där men han jag ska handla av går ofta i där och han sa att det är perfekt där. Jag tror det inte blir nån risk att man måste surfa själv idag men om det är tomt på surfare så ringer jag.
    Mvh Urban

  • mexi_

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 10:39

    Tror att jag sticker ut i björkvik ikväll. So funkar rätt bra där!

  • anilson

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 11:01

    Kan man ge sig på att det ska blåsa perfekt bara för att man lämnade prylarna på landet….

  • tryggen

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 11:06
    SolnaUrban;557268 wrote:
    Jag fick just tag på ett segel jag ska köpa och det är i Åkersberga, så då passar jag på att segla där. Antingen Österskärs havsbad eller brevik. Kom gärna dit. Jag är där runt 18:00. Du kan ringa om du vill så vet du var jag är. Mvh Urban 070-7299452

    Åker till Brevik är där vid 18:00.
    Anders

  • psn

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 14:31

    Jag åker till Mjölkudden om någon timme eller två. Om ingen där åker jag till Björkvik.

  • musmagneten

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 15:09

    Mer vind längre söderut enligt de flesta prognoser vilket talar för Björkvik och Torö. Brevik och nordligare spots verkar få vind senare under natten.

  • stefanlindmark

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 15:50

    Åker vid Österskär ca 1830. Ruskar om i träden 1 km in på land nu.

  • musmagneten

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 16:32
    mexi_;557289 wrote:
    Tror att jag sticker ut i björkvik ikväll. So funkar rätt bra där!

    Skulle behöva ditt mobilnummer nu…

  • mexi_

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 18:33

    oj vad det blåser NOT!!!
    Kanske morgonsurf…..eller på torsdag….eller….abstinens!!!

  • stefanlindmark

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 18:57
    stefanlindmark;557345 wrote:
    Åker vid Österskär ca 1830. Ruskar om i träden 1 km in på land nu.

    Jippi! Såg lovande ut. Blåste upp till 8 m/s men sedan kom regnet och släckte vinden helt.

    Gryningsraid tisdag före jobbet? Vart i så fall? Någon mer med panikabstinens?

    Hör gärna av dig i så fall på noll sju sex 126 99 91. Börjar bli extremt flexibel på både tid och plats.

  • jpo

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 19:42

    Var på Mjölkudden en stund trots dålig vind. Fick ändå blöta ner grejerna och testa nya dräkten införskaffad på Surspot. – känns mycket bra och verkar lovande inför höst/vinter. – – Fan verkar råda allmän surfabstinens, hur ser resten av veckan ut tror ni?

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    6 juli, 2009 vid 21:49

    Jag drog ner till Nynäshamn till slut då 2 kompisar skulle dit. Då ska man alltså åka dit när det blåser syd och sydost. Det är öppet rakt ut mot havet….Körde nästan längst ut på strandvägen. Fick kryssa ut lite men väl därute blåste det ordentligt. Var överriggad med 7,5 och 126L. Lite större dyningar och inte så mycket chopp.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.