Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm måndag?

  • psn

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 21:54

    Var vid mjölkudden vid 19.00-tiden, men det såg ganska sorgset ut, så jag åkte till björkvik och plaskade. Blåste upp lite från ca 21 och framåt. Det var en 4-5 segel ute som mest.

  • grrrr

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 22:13

    Me-oh-my-oh!

    Vad alla är besvikna…

    Hade själv en härlig kväll till solnedgången vid Björkvik.
    130l och 8,2kvm var alldeles lagom.
    Vinden låg precis pang på så jag körde lite långdistance träning längs med kusten och över ingaröfjärden. Har nämligen upptäckt att det finns en krog på Rögrund och tänkte åka dit när vinden är rätt för att ‘ta en öl’.
    Dagens längsta repa var nästan 4km, Rögrund ligen 6km bort. Det kan inte vara nån problem, jag tror att man hinner dit på typ 10 min.

    /Erik

  • musmagneten

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 22:32

    Jepp, Björkvik var helt ok även om 6.3:an var i minsta laget. En hel del planing blev det ändå. Vi gick upp vid 22.30 då mörkret började lägga sig.

  • maca

    Medlem
    7 juli, 2009 vid 08:26

    Björkvik satt som en smäck med 7.1 och freestajl på bomkörningsprogg. Man fick jobba lite för att komma igång. Två liknande surfpass på lika många bomproggar känns i kroppen.
    Vilar upp lite med renovering samt plussar med familjen inför torsdag-fredag…även om det lär behövas snorkel.

  • mexi_

    Medlem
    7 juli, 2009 vid 10:15

    otroligt, hemma hos mig var det helt stiltje….måste skaffa mast till min 8.1 så att man får köra lite mer…..
    Torsdag och fredag får bli halvdagar på jobbet…om det nu håller i sig…..mjölkudden och björkvik verkar väl bra…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.