Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Sthlm-Skåne T/R i princip varje helg…

  • Sthlm-Skåne T/R i princip varje helg…

    Publicerad av kinetic på 21 augusti, 2007 vid 15:46

    Är det någon som behöver frakt mellan Sthlm-Skåne (även Haga Park vid bra prog för “speedstrippen”) så kan det vara bra att veta att jag åker så gott som varje helg de närmaste 6-7v iaf:grin: , innan de blir alltför kallt i vattnet…

    kinetic svarade 16 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • stiba

    Medlem
    20 september, 2007 vid 18:07

    hej där – ska inte transportera någon bräda men dock mig själv till skåne antingen fre 21 eller lö fm 22? Ska du ner till helgen och pallar du sällskap?
    Häls stina

  • kinetic

    Medlem
    20 september, 2007 vid 21:03

    Haha…Ja du…har inte riktit bestämt mig än gällande kommande helg…Finns “plats” i bilen men det e inte mycket, några extra surfprylar går knappast in….

  • therese-forssellhotmail

    Medlem
    3 oktober, 2007 vid 20:12

    hejsan behöver frakta ner en väska kläder o skor till lund i helgen!. ska du ner? jag flyger ner till malmö på fredag och får inte med mig allt. är en jacka 2 par skor o lite kläder i en bag. hör av dig isf. 0707 78 52 78 mvh therese

  • kinetic

    Medlem
    3 oktober, 2007 vid 20:42

    Haha:). Har faktiskt inte bestämt mig om jag skall ner men förmodligen…Skåne för min del är Kristianstad, ligger typ 8 mil från Lund.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Sthlm-Skåne T/R i princip varje helg…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.