Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm söndag 08:00 ?

• Sthlm söndag 08:00 ?

Publicerad av bjornen på 8 september, 2007 vid 18:15

Finns det någon om ens funderar på segling runt 8 ? Jag tror att det skulle kunna fungera några timmar vid Skälåker. Tänkte ställa väckaren och om det ser bra ut så åker jag eventuellt dit.

//Björn

bjornen svarade 17 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • hanlar

Medlem
    8 september, 2007 vid 19:06

Vi är några till som har samma plan, om gålö och skälåker är samma sak så kommer du nog få sällskap.

• robin

Medlem
    8 september, 2007 vid 19:50

@hanlar 412796 wrote:

Vi är några till som har samma plan, om gålö och skälåker är samma sak så kommer du nog få sällskap.

Jag är inne på samma sak.

• dr-masse

Medlem
    8 september, 2007 vid 21:41

Den senaste uppdateringen på kanotvädret var ju inte rolig.

Tror det är kört, men går kanske upp imorrn och kollar läget. Men det känns inte så lovande, ens tidigt på morgonen…

• bjornen

Medlem
    9 september, 2007 vid 05:09

Jag har nu packat bilen och borde vara där vid 8. Nu få vi se om det blir årets bomkörning :crazy:

//Björn

• jocla

Medlem
    9 september, 2007 vid 05:14

Lycka till, jag bestämde mig precis för att inte åka med tanke på att prognosen ser ut att avta kraftigt.

• dr-masse

Medlem
    9 september, 2007 vid 05:15

Jodu, här hade det inletts packning och skulle dra nu. Men det ser ut på kustobsarna som det redan har börjat droppa, och med 5.3 som störst just nu så… hej familjen!

Hoppas ni som åker hinner få lite segling!

• bjornen

Medlem
    9 september, 2007 vid 08:12

Det blåste skitbra….not. Inte ens mitt 8,5 hade fungerat.

//Björn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm söndag 08:00 ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.