Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm söndag?

  • Sthlm söndag?

    Publicerad av _frippe_ på 15 oktober, 2005 vid 17:38

    Det ska ju blåsa imorgon också, om än inte lika mycket som idag. Väddö känns lite långt men Gålö lockar lite… Jag verkar ha svårt att få med mig några polare och undrar därför om det är några andra som planerar att köra där imorgon (Söndag)? Eller har ni bättre förslag i Stockholmstrakten på Nord?

    irieman svarade 18 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • eb0n

    Medlem
    15 oktober, 2005 vid 17:43

    Blåser det bara tillräckligt är Sandvikens brygga (utanför S-tälje) riktigt fint på nordligt. Körde 5.8 idag Lördag med bra tryck nästan helt solo.

  • johan

    Medlem
    15 oktober, 2005 vid 19:47

    Japp så länge det håller sig på N och inte NV så blir det Gålö, Skälåker för min del.

    Johan

  • argulander

    Medlem
    15 oktober, 2005 vid 21:27

    Drar nog till Skälåker bara det håller sig på nord eller NNO, NV lär väl inte funka där. MVH Klas

  • pericson

    Medlem
    16 oktober, 2005 vid 09:09

    tror vi på Skälåker idag??

  • pataba

    Medlem
    16 oktober, 2005 vid 13:48

    Skälåker var inget vidare i dag (om ni inte åkte dit och såg det själva). Planade stundtals med 8.0 och 110 l. bräda

  • big_jeppe

    Medlem
    16 oktober, 2005 vid 16:47

    Intressant. Jag var själv i valet och kvalet om jag skulle åka. Tur att man chansade rätt, men tråkigt för er som var där.

    Det som gjorde mig skeptisk var att det skulle vara avtagande, samt att det inte blåste hemma.

  • irieman

    Medlem
    17 oktober, 2005 vid 10:51

    Hur va’ Väddö/Salnö på söndagen för er som var där? I lördags va’ det ju som sagt ‘survival mode’.

    Irie Man

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.