Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing STHLM: surf-kickoff i stan! 13 maj

  • electric

    Medlem
    8 maj, 2012 vid 23:30

    Uppställningen från vind-, kitesurf och SUP-butiker etc i Stockholmstrakten blir enorm! Enligt min lista är det nu klart med följande:

    Boardcorner (Svenne 🙂 )
    Hot Sails Maui
    Kajaktiv
    KajTech
    Naish
    Skidsport
    Surfbussen
    Surfspot
    Stockholm Kajak
    Vindsurfing.se
    Wainman Sweden

    Nu får vi hoppas på lika fin uppställning från publiken! De som kommer får i alla fall mycket godis att titta på!

    /Lars

    PS: Vill du sälja (eller köpa …) begagnat finns en “fyndruta” att tillgå. DS

  • bicless

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 23:13

    Blir kul, bra initiativ från södertörn.

  • electric

    Medlem
    12 maj, 2012 vid 17:54

    Nu är det snart dags! I morgon söndag kl 10.00 kör kickoff-en igång. Och nu har ytterligare en butik med SUP-brädor tillkommit: Paddelbrädor.se. Inte konstigt, ty platsen erbjuder ju suveräna förhållanden för provpaddling! Liksom väder: sol och svag N-NV vind.

    /Lars

  • svenne

    Medlem
    12 maj, 2012 vid 18:55

    …så ta med våtdräkten!!! 🙂

  • surfslusken

    Medlem
    12 maj, 2012 vid 19:27

    Aj fan, de va ju imorrn ja. Hmm…Jag som redan sörplat i mej en panna vitt till räkmackan.
    Inte läge o kuska upp till Sthlm i ottan, va?
    Synd, för de där evenemanget lär väl slå “Coastal Culture” som går av här i Varberg nästa helg me mastlängder?

  • svenne

    Medlem
    12 maj, 2012 vid 22:36

    Alltså, “Coastal Culture” försöker sminka en gris (Varberg) med en “kultur” som typ två, kanske tre, över 22 ägnar sig åt.

    kom hit istället, jag bju på kaff å hårdrock!

  • surfslusken

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 07:13

    Alltså, er “Kick off” försöker torka skiten ur ett arsle (Stockholm) med hippa “action sporter” som typ 140 botoxstinna, sönderstressade höginkomstagare runt 50 ägnar sig åt.

    Kom hit istället, jag bjuder på kaffe med dopp, hårdarerock och ÄKTA livskvalite!

  • svennebanan

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 09:01
    surfslusken;688477 wrote:
    Alltså, er “Kick off” försöker torka skiten ur ett arsle (Stockholm) med hippa “action sporter” som typ 140 botoxstinna, sönderstressade höginkomstagare runt 50 ägnar sig åt.

    Kom hit istället, jag bjuder på kaffe med dopp, hårdarerock och ÄKTA livskvalite!

    Hahaha, fan jag hade förväntat mig att HSM Schweden skulle ha surfslusken som specialattraktion. Får dra hojja dit ändå…

  • patriks

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 12:44

    Trevligt att ni fått in en artikel i DN idag! Hoppas det kommer mycket folk, en annan är fast på jobbet tyvärr.

  • svenne

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 13:37
    surfslusken;688477 wrote:
    Alltså, er “Kick off” försöker torka skiten ur ett arsle (Stockholm) med hippa “action sporter” som typ 140 botoxstinna, sönderstressade höginkomstagare runt 50 ägnar sig åt.

    Kom hit istället, jag bjuder på kaffe med dopp, hårdarerock och ÄKTA livskvalite!

    Okej, men jag tar med egen kopp för vem f*n vet vad du har gjort med den innan.

  • bicless

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 21:18

    Så här mysigt blev det

  • electric

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 23:13

    Här några fler foton.

    /Lars

  • dude

    Medlem
    14 maj, 2012 vid 09:12

    Jag slog till på Svennes, Primentas och Boardcorners snabblagningskit!

    Dingstick härdar ju till något som egentligen är för hårt, och kan släppa i någon skarv utan att man ser det och då kan man ju inte vara säker på att det håller tätt utan kanske faktiskt släpper igenom vatten ändå!

    Den här riktiga epoxyn med extra fiber är ju då det perfekta för både mindre och större dingar, ungefär som ett snabblagningskit för innerslangar för cyklar 🙂

    IMG_1963.jpg

    IMG_1962.jpg

    Det känns mycket säkrare att använda det här än dingstick tycker jag, och jag gillar att jag slipper kleta med fingrarna!

    Förresten, sorry att bilderna blev så små, jag använde “Mina Bilder” “[Lägg till]” när jag gjorde inlägget bara :smirk:

  • ubaten

    Medlem
    14 maj, 2012 vid 17:39

    hittar inte det på hemsidan . Pris?

  • svenne

    Medlem
    14 maj, 2012 vid 19:01

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing STHLM: surf-kickoff i stan! 13 maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.