Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing STHLM’s FIKUS!

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    24 april, 2003 vid 19:49

    Jo!
    Vad har det med detta att göra?
    Jag har ingen som hälst taskig attityd, som det står Mindre attityd mera surf: jag surfar som fan bara jag får tillfälle, gillar inte att bråka, känner mig inte som en snubbe som tycker han är bättre än andra, kollar inte ner på folk med äldre saker, eller komenterar “dumma” frågor som någon undrar över..
    Tycker alla skall ha en chans att visa va dom går för, alla har lika stor rätt att ta del av något dom vill ta del av, om man inte vet så skall man fråga, inte vara rädd för att få dumma svar, eller för att någon skall håna en inför alla andra…hehe kolla den idioten,,han frågar så o så…vilket pucko!..det är inte als kul att höra/se sådant..
    Man blir ledsen inom sig även om man har könshår o stor pung, alla kan inte visa det..(o det är inget fel med det)

    Jag är öppen för andras förslag, ser inte bara mig själv som den enda här i världen…
    Vart kommer attityd in i bilden?
    Det finns många olika sorts attidtyder—den du syftade på delar inte jag överhuvudtaget.

    //JOHN.

  • nordgren

    Medlem
    24 april, 2003 vid 19:56

    Nej men kom igen nu killen, tagga ner, jag skämtade bara. Nu sitter du och blir upphetsad, självklart tycker jag att man ska få fråga och om du läst lite till så hade du sett det, men du _hade_ faktiskt en hög attityd till “08or” i ditt/dina inlägg, det var det jag syftade på.

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    24 april, 2003 vid 20:06

    nevadå!?jag e inte alls upphetsad crazy.gif
    riktade defenetivt inte någon kretik mot 08:or utan 08:an
    Så var det menat iallfall…vet inte nu på stubb om jag skrev 08:or…
    Lägger ner detta nu,känns jädrigt fånigt att det blev en sådan lång grej av det hela..

    Slutet gott allting gott!

  • imported_macts

    Medlem
    25 april, 2003 vid 05:06

    Tjena Johan,

    Tror nog att det var dej han menade (närå skojja bara)
    Blev det någon Fuerte-tripp för dig och Krille i år?
    Själv fick jag hålla mig hemma (3:e barnet anlände i feb). Siktar på Danmark i höst.

    Syns på vattnet!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 april, 2003 vid 05:51

    Det var omoget att dra alla 08:or över en kam,
    då skulle man kanske tro att alla Göteborgare var så enkelspåriga och otrevliga med mindervärdeskomplex.
    Och det stämmer ju inte.

    Var det inte så att det gällde “mer surf och mindre attityd”.

  • sinclair

    Medlem
    25 april, 2003 vid 07:11

    Du menare väl Kritik och inte kretik och i alla fall och inte i allfall, eller stavar du dialektalt?

    I didn´t draw firstblood!

  • johan

    Medlem
    25 april, 2003 vid 08:05

    Tjena Mac.
    Grattis ! laugh.gif
    Nej, det blev ingen tidig vårresa i vanlig ordning (tyvärr), men jag Peter och Patrik
    drar till GC i slutet av maj.

    Vi hörs

    Johan

  • eriksson

    Medlem
    25 april, 2003 vid 09:06

    men de är klart att man blir lite irriterad när man får de här när man ställer en fråga,de går inte att komma ifrån :

    Du e ju helt dum i huvet!
    Varför testar du inte lite olika inställningar bara?

    Tvivlar på att du någonsin varit ute o kört eftersom du varken kan få på mastfoten eller rigga!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing STHLM’s FIKUS!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.