Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sthlms film från Torö

  • yann

    Medlem
    15 oktober, 2009 vid 15:17

    Fint! Lite mer punch i den vågen än abay och läjet.

  • kalle07

    Medlem
    16 oktober, 2009 vid 08:39

    bra filmat o snyggt klippt, schysst med inslag från pov:en… Mer film! O framför allt välkomna ner till SV sidan av Sverige där isen bara ligger vart 10:de år, kan vara dags i år…

  • mat

    Medlem
    16 oktober, 2009 vid 12:08

    Kanon!!! Kul att se lite material från andra kusten!!!!! MER!!!!

    //Mat

  • el_freddan

    Medlem
    16 oktober, 2009 vid 18:12
    kalle07;583711 wrote:
    bra filmat o snyggt klippt, schysst med inslag från pov:en… Mer film! O framför allt välkomna ner till SV sidan av Sverige där isen bara ligger vart 10:de år, kan vara dags i år…

    Tackar!

    Har haft en del sköna sessions i H-stad då hon på ringfingret kommer därifrån…Dock inga vågdagar utan mer skön freestyle..

    Dock är ni en j*la skön bunt av surfers där nere…Fick ride i våtdräkten från dogge för några år sen med en local till Sibylla inne i stan…klämde en fet burgare snacka skit …tillbaka till dogge…körde med fettryck på min gamla c-kite 8 kvadrat….Hmmm snacka om NI har det bra….här är det 7 mil till Torö från Sthlm centrum….

    /F

  • melker

    Medlem
    16 oktober, 2009 vid 20:42

    inte en enda bootom turn. Snacka att skåne ligger åratal före… upp til bevis nu sydkustare för detta var ett skämt mot vad ni kan prestera.

  • above_the_law

    Medlem
    17 oktober, 2009 vid 08:42

    Koll, jepp!
    Har gästat Torö några ggr eftersom jag kommer från Nyköping och damen fr Stockholm. Tycker det är som att köra Åsa Yttre ungefär en stor dag. Branta ramper med täta intervall och bra tryck i vågorna som bryter nära stenstrand.
    Bra (men risky) att ha leash då tycker jag om ostroppat, och varför inte hjälm + linskärar-kniv…

  • above_the_law

    Medlem
    17 oktober, 2009 vid 08:47
    El_freddan;583849 wrote:
    Tackar!

    Har haft en del sköna sessions i H-stad då hon på ringfingret kommer därifrån…Dock inga vågdagar utan mer skön freestyle..

    Dock är ni en j*la skön bunt av surfers där nere…Fick ride i våtdräkten från dogge för några år sen med en local till Sibylla inne i stan…klämde en fet burgare snacka skit …tillbaka till dogge…körde med fettryck på min gamla c-kite 8 kvadrat….Hmmm snacka om NI har det bra….här är det 7 mil till Torö från Sthlm centrum….

    /F

    Väddö? Grisslehamn eller vad det heter…?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sthlms film från Torö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.