Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 14/9 kulingvarning!

  • drfjartvik

    Medlem
    13 september, 2012 vid 10:20

    Hallåj.

    Jag lutar åt Torö i alla fall. Det såg inte helt hopplöst ut vad gäller regnet när jag tittade på vädret sist…

  • claes6

    Medlem
    13 september, 2012 vid 11:13

    Lutar åt Björkvik för min del. Får jag loss bilen från service ikväll kan det bli en tidig morgon, annars blir det en tidig “AW” 🙂

  • drfjartvik

    Medlem
    13 september, 2012 vid 12:12
    Claes6;698363 wrote:
    Lutar åt Björkvik för min del. Får jag loss bilen från service ikväll kan det bli en tidig morgon, annars blir det en tidig “AW” 🙂

    Ja kanske åker jag dit med faktiskt, om det verkar regningt

  • surfslusken

    Medlem
    13 september, 2012 vid 12:46

    Japp, Björkvik får de bli. Puckelpist på bräda e nästan lika kul som på skidor.
    Vet nån om kiosken fortfarande har öppet?

  • helgonet

    Medlem
    13 september, 2012 vid 13:16
    surfslusken;698368 wrote:
    Japp, Björkvik får de bli. Puckelpist på bräda e nästan lika kul som på skidor.
    Vet nån om kiosken fortfarande har öppet?

    De har konkat.

  • surfslusken

    Medlem
    13 september, 2012 vid 13:29

    Vikken otur, kan man ju inte surfa där längre:(

  • robin

    Medlem
    13 september, 2012 vid 13:37

    Lika bra det, ska man segla storm där måste man ju ha max en 6.0:a.

  • surfslusken

    Medlem
    13 september, 2012 vid 13:40

    Ok, då hade de inte funkat för mej ändå. Har 6,7 som minsta.

  • challgren

    Medlem
    13 september, 2012 vid 14:12
    surfslusken;698378 wrote:
    Ok, då hade de inte funkat för mej ändå. Har 6,7 som minsta.

    Du kan få låna en 6.2:a av mig och en 130l freeride…plus upphalstamp om du får problem med vattenstarten. 🙂

  • surfslusken

    Medlem
    13 september, 2012 vid 14:31
    challgren;698379 wrote:
    Du kan få låna en 6.2:a av mig och en 130l freeride…plus upphalstamp om du får problem med vattenstarten. 🙂

    Eller så stannar ja kvar här på västrasidan o försöker hålla i 4,2an o 77liters vågisen
    så dom inte blåser iväg till Björkviks nerlagda kiosk!:)

  • challgren

    Medlem
    13 september, 2012 vid 14:39
    surfslusken;698381 wrote:
    Eller så stannar ja kvar här på västrasidan o försöker hålla i 4,2an o 77liters vågisen
    så dom inte blåser iväg till Björkviks nerlagda kiosk!:)

    Ja, här gör de prylarna ingen nytta…så håll i dem 🙂

  • drfjartvik

    Medlem
    13 september, 2012 vid 14:59
    challgren;698385 wrote:
    Ja, här gör de prylarna ingen nytta…så håll i dem 🙂

    Verkar som det är en västkustare som är avundssjuk på Björkvik 🙂

  • surfslusken

    Medlem
    13 september, 2012 vid 15:06
    DrFjärtvik;698391 wrote:
    Verkar som det är en västkustare som är avundssjuk på Björkvik 🙂

    Inte nu längre när jag vet att kiosken konkat.:) Har betat av mina hundpass i Björkvik
    i mitten på 90-talet, så ja ska inte behöva studsa runt där nåt mer tycker jag.

  • helgonet

    Medlem
    13 september, 2012 vid 15:23

    Jag har höga förväntningar på morgondagen, har bara vindsurfat några få gånger senaste 20åren. Blir spännande att se om prylarna man har fortfarande ger lite lyckorus åt en hungrande själ! Jag lär bara orka några få åk men det ska bli kul att se på er andra och se hur utrustning utvecklats på den tiden!

  • surfslusken

    Medlem
    13 september, 2012 vid 16:49
    Helgonet;698394 wrote:
    Jag har höga förväntningar på morgondagen, har bara vindsurfat några få gånger senaste 20åren. Blir spännande att se om prylarna man har fortfarande ger lite lyckorus åt en hungrande själ! Jag lär bara orka några få åk men det ska bli kul att se på er andra och se hur utrustning utvecklats på den tiden!

    De där låter ungfär som ett lika smart drag som att en, sen 20år nykter alkoholist “bara ska smutta lite på brännvinet för se om de fortfarande e lika kul o va blaskig o se hur groggarna har utvecklats”

    När du väl lyckats ta dej ur skiten så håll dej borta! Skulla jag göra om ja bara kunde.
    (Nu menar jag alltså surfandet, rövinet skulle ja inte klara att va utan:) )

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 14/9 kulingvarning!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.