• claes6

    Medlem
    7 september, 2011 vid 11:01
    Henke_A;668828 wrote:
    drar till torö nu.

    Hörde rapporter om att Torö var typ osurfbart i morse med vindar på 18-19 m/s. Stämde det?

  • henryk

    Medlem
    7 september, 2011 vid 11:25

    Näää – finfint med 4,5 mellan 06:30 till 9:00 sen ökade det en del – men då var det dags att visa sig på kontoret…

  • _frippe_

    Medlem
    7 september, 2011 vid 11:28

    Stenstranden var kanske osurfbar pga ganska mkt onshore men Kärringviken var bra. Jag var på vattnet 07:45-09:45. Det var bra drag i 4.5 och en lättare seglare hade kanske kört mindre men det var absolut inte osurfbart. Det var minst tio seglare på vattnet.

  • marangen

    Medlem
    7 september, 2011 vid 16:58

    Hyffsad start på dagen med 4,7 på torö:). Hur var stenstranden pelle, masse och filip? Såg att ni höjdade upp. Själv tyckte jag det verkade vara rätt stort och mycket onshore så jag hängde med alla andra kärringar….(men lite sköna set rullade in även där så det var jävligt skoj). Hej svejs.

  • petalz

    Medlem
    7 september, 2011 vid 17:42

    Ja de va najs, jag kom inte förrän elva o 4.7 höll i sig till halv ett typ, sen vred de o dog rejält. Tog fram surfbrädan o paddlade till mig två bonusvågor innan jag hetsade till dagis =)

    / Peter

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.