Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2016

  • bjornen

    Medlem
    30 januari, 2016 vid 11:23

    b9801ac7567e57615ef54920e9840eb3.jpg

  • dendrite

    Medlem
    5 februari, 2016 vid 15:29

    Imorgon ser det ut att blåsa. Jag siktar på Brevik på em. Nån mer som tänker köra?

  • mick

    Medlem
    5 februari, 2016 vid 16:56

    Det blir nog ett par gubbar på Dalarö på eftermiddagen om det ser bra ut imorgon f.m.

    Weedfena rekommenderas. Jag var ute i tisdags och körde in i ett gäng isklumpar som låg och smög under ytan.

  • dendrite

    Medlem
    6 februari, 2016 vid 13:52

    Blåste inget i Brevik så jag vände om. Antar att det inte blev något i Dalarö heller om ni inte körde formula?

  • mick

    Medlem
    6 februari, 2016 vid 15:15

    Nej, vi tyckte det såg för tunnt ut så vi åkte aldrig till Dalarö. Nu hoppas vi på morgondagen. Blir det rak syd kanske vi kör på Baggen. Det ska tydligen vara öppet där.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    7 februari, 2016 vid 17:27

    Vi körde isbräda på Baggen i fredags men visst, det finns ett öppet parti.

  • dendrite

    Medlem
    19 februari, 2016 vid 21:47

    Åker till Brevik imorgon eftermiddag. Nån mer som ska surfa?

  • herr-pelegrin

    Medlem
    18 mars, 2016 vid 08:10

    Fredag – Ni som klagat på brist på vind har väl bara att glida iväg tidigt från jobbet på eftermiddagen till närmsta nordspot! Det var ett tag sedan det blåste så här! Dryga 10 på N i södra.

  • staffomania

    Medlem
    24 mars, 2016 vid 15:16

    Hinner jag bli frisk är jag sugen att köra på Dalarö nu på Söndag. Någon som vet om det är isfritt?

  • herr-pelegrin

    Medlem
    24 mars, 2016 vid 15:41

    Det kan Du nog helt klart förutsätta! Annars ska jag äta min min våtdräktshuva! Snålkallt på torsdagen så man blev kanske inte så där jättesugen men det skulle ju bli varmare i helgen.

  • dendrite

    Medlem
    24 mars, 2016 vid 15:48

    Söndag ser ju bra ut, men tror ni det är surfbart på Torö redan imorgon?

  • surfing_is_great

    Medlem
    24 mars, 2016 vid 16:50

    Jag körde Dalarö slutet februari och då var det bara lite isflush när man gick annars inga konstigheter, kitarna som gick i från stranden hade de lite jobbigare!

    Jag kör på Söndag och ev imorgon med stora grejer om de fläktar såpass som windguru säger

  • caramba

    Medlem
    24 mars, 2016 vid 17:37

    Har varit både på Torö och Dalarö och kitat den här månaden. Torö i föra veckan och Dalarö veckan innan. Torö helt isfritt. På Dalarö fick man ta sig förbi ett parti is innan man kom till vatten, men jag är ganska övertygad om att det är borta eller åtminstone betydligt mindre nu.

  • dendrite

    Medlem
    24 mars, 2016 vid 19:17

    Ja visst är det isfritt på Torö. Undrar bara om vinden räcker till imorgon 🙂

    6-8 m/s enligt både yr och smhi, får nog vänta till på söndag då.

  • surfing_is_great

    Medlem
    25 mars, 2016 vid 15:34

    Dalarö bättre än förväntat idag!

    Gick ut med 6,3 och freestyle och fick några korta repor riggade om till 7,1 och 120l freeride sen vart de 2 timmar planing, när regnet kom vart de inte lika mycket Hawaii!

    Håller tummarna för söndan..

Sida 2 av 72

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2016

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.