Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › :::STOCKHOLM 2025:::
-
Blev en långkörare på Gålö med 4.6 och 88lit
Mestadels med 5.5 och 105lit
Över 6mil blev det😃
-
Min vän Daniel glömde en neoprene-överdel på marken i Skälåker. Kan någon säga om den låg kvar eller att den plockades upp så skulle han bli glad att höra. Det var en trevlig dag, kul att se er alla!
-
Den låg kvar vid trädet när jag åkte i söndags (och jag var nog sist därifrån). Förhoppningsvis ligger den där än.
-
Vid vilken vattentemp. drar ni gränsen för att börja köra barfota?
10.5 grader nu vid frihamnen. (2025-05-20)15 grader? Jag själv har tyvärr väldigt dålig blodcirkulation i fötterna men föredrar att köra barfota! Oftast beroende på ”strand” som avgör om jag går i barfota tex. vassa stenar, hala stenar, vassa musslor.
-
Jag är som du, tycker det är mycket skönare att köra barfota. Plågar mig ofta i, trots stenar och skit, bara för att slippa skor. Men kylan går inte göra nått åt så då kör jag skor, nu absolut!
Sen har jag skaffat mig ett par tunna dojjor också, de är nästan som barfota, har börjat använda de mer och mer.
-
Detta svar ändrades 7 månader sedan av
daniel_bing.
-
Detta svar ändrades 7 månader sedan av
-
Ville bara säga att Daniel hittade sin neopreneöverdel/väst, den låg kvar där han glömt den, så allt väl där.
-
-
Hoppas ni har haft bra dagar på vatten under Midsommar. Jag fick 3 super bra foil session , torsdag Näsaäng, fredag Fågelöudde och igår Fituna som var bästa av alla.
-
-
Logga in för att svara.