Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing :::STOCKHOLM 2025:::

• vindsokaren

Medlem
    19 maj, 2025 vid 17:21

Blev en långkörare på Gålö med 4.6 och 88lit

Mestadels med 5.5 och 105lit

Över 6mil blev det😃

• dude

Medlem
    20 maj, 2025 vid 11:20

Min vän Daniel glömde en neoprene-överdel på marken i Skälåker. Kan någon säga om den låg kvar eller att den plockades upp så skulle han bli glad att höra. Det var en trevlig dag, kul att se er alla!

• isaac

Medlem
    20 maj, 2025 vid 12:40

Den låg kvar vid trädet när jag åkte i söndags (och jag var nog sist därifrån). Förhoppningsvis ligger den där än.

• sundheden

Medlem
    20 maj, 2025 vid 16:21

Vid vilken vattentemp. drar ni gränsen för att börja köra barfota?
    10.5 grader nu vid frihamnen. (2025-05-20)

15 grader? Jag själv har tyvärr väldigt dålig blodcirkulation i fötterna men föredrar att köra barfota! Oftast beroende på ”strand” som avgör om jag går i barfota tex. vassa stenar, hala stenar, vassa musslor.

• daniel_bing

Medlem
    22 maj, 2025 vid 11:26

Jag är som du, tycker det är mycket skönare att köra barfota. Plågar mig ofta i, trots stenar och skit, bara för att slippa skor. Men kylan går inte göra nått åt så då kör jag skor, nu absolut!

Sen har jag skaffat mig ett par tunna dojjor också, de är nästan som barfota, har börjat använda de mer och mer.

• Detta svar ändrades 7 månader sedan av  daniel_bing.
  • dude

Medlem
    22 maj, 2025 vid 12:50

Ville bara säga att Daniel hittade sin neopreneöverdel/väst, den låg kvar där han glömt den, så allt väl där.

• mrquality

Medlem
    27 maj, 2025 vid 22:23

Idag blev det en fin A.W. vid Näsaäng Jag körde 7.7, jag blev lite överriggad när det kom en front med stark vind och regn men kunde hantera ändå igenom att trimma segel. Minst 10 personer på plats. Äntligen börja blir varmt i vatten också 🙂

• mrquality

Medlem
    23 juni, 2025 vid 06:50

Hoppas ni har haft bra dagar på vatten under Midsommar. Jag fick 3 super bra foil session , torsdag Näsaäng, fredag Fågelöudde och igår Fituna som var bästa av alla.

• mrquality

Medlem
    29 oktober, 2025 vid 08:44

Någon som ska surfa på fredag i så fall vart?

• isaac

Medlem
    11 november, 2025 vid 18:09

Kulingvarning imorgon! Nån mer som ska ut? Jag hoppas på ett par timmar på em i Dalarö.

• mrquality

Medlem
    13 december, 2025 vid 17:07

Idag blev sista session på året eller??. Foil i Näsaäng, 4t på plats. 3° varmt

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA