Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm fred/ lördag

  • Stockholm fred/ lördag

    Publicerad av jpo på 8 juni, 2011 vid 04:17

    Behöver komma ut i helgen och blöta ner grejorna. Ingen vidare prog troligen mest svag ostligt. Vart tar man då vägen? Nån annan som tar sig ut trots prog??

    cosmosurfer svarade 12 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 33 Svar
  • 33 Svar
  • jr555se

    Medlem
    8 juni, 2011 vid 16:52

    har inte bestämt klart än. ska koordineras med familjen och eg. ska jag ju vila armen… Meen jag e såå taggad.. blir Lördag isåf.

    Ska det blåsa ostar så vetetusan om inte näsaäng skulle vara ganska trevligt.. Men det börjar väl närma sig badsäsong och det var lite väl mkt publik där när jag var där sist och spanade 😀

    Österskär lockar mig lite mer och verkar alltid finnas ngn som surfar där, men Ostligt.. tänk om man blåser/driver bort =/ åt “rätt” håll iofs. 😀

    -johan

  • brad-token

    Medlem
    8 juni, 2011 vid 19:29

    Är grymt sugen som vanligt. Funderar också på lördag trots halvdan prognos, hur funkar Tyresö på ost?

  • oscarlj

    Medlem
    8 juni, 2011 vid 20:50

    Ingen som funderar på surf imorgon em/kväll? Ser väl ut som om gålö kan funka. 7-10 m/s enl. Windguru

  • jpo

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 04:44

    Möjligen funkar Erstaviken ostligt på Fred och ev Mälaren nånstans på Sönd, västlig enl Windguru

  • jr555se

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 13:54

    men.. nu ska det visst snurra och vrida som bara den på lördag.. kanske blir det söndag isåf istället.. och på väst funkade ju munkholmen bra för de andra..

  • surfing_is_great

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 14:43

    Jag tänkte prova Närlunda på söndag om prognosen står kvar, V 6-9 m/s och kan säkert bli lite bris!

  • kiropraktorn

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 19:13

    Jag tänkte ut imorgon och köra 8,5. Är öppen för förslag på spot. Österskär, erstaviken eller nåt annat. Så långt ut mot kusten som möjligt, alltså inte näsbypark. Kollar in här imorgon fm och ser om nån mer är på.

  • jpo

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 19:13

    Provar nog också Närlunda på Sön om prog håller!

  • jpo

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 19:15

    Imorrn fred provar jag mjölkudden, Baggensfjärden om prog håller Ostlig! Provar nog också Närlunda på Sön om prog håller!

  • claes6

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 09:47

    Säg den prog som håller, men omutifallatt dyker jag upp på Närlunda på söndag, jag också.

  • marden

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 10:24

    Är vid dreviken med barnen,blåser nog ca 8 i byarna små vita crabbgäss här o där .
    Jag Skulle nog plana med 7,0 o stora bradan,men skulle rigga 8,4….

  • marden

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 10:26

    nu Skulle jag lätt plana me 7.0

  • jpo

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 10:29

    Chansar på 7,9 kvm Mjölkudden, Baggensfjärden, sticker dit nu!!! Hoppas nån annan också har möjlighet.

  • jr555se

    Medlem
    11 juni, 2011 vid 08:26

    ångest.. nån som har windguru pro som avslöja om vädret imorgon? verkar bli halvkass fram till em.
    Antingen åka idag(bland miljoner båtar), eller imorgon närlunda…

    -johan

  • levieux

    Medlem
    11 juni, 2011 vid 09:15

    Vind? Idag? Var?
    Visst, lämnar Windguru glädjeprognoser men dem skall man ta med en nypa salt.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm fred/ lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.