Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm har somnat in.

  • Stockholm har somnat in.

    Publicerad av tsurf på 11 juni, 2012 vid 13:40

    Efter att ha kollat in köp & sälj annonserna i ca2mån kan jag konstatera att det finns nästan inga brädor som säljs där. Huvudelen av brädor som säljs kommer från skåne(Danmark) sedan följer västkusten. Stockholm med sina 2milj invånare verkar ha andra intressen. Det är klart att det blåser mer där nere. Kom igen Stockholm!

    jocke-g svarade 11 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • stoorfaen

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 13:57

    Vad är du på jakt efter? Jag har prylar å sälja om du vill! 🙂

  • tsurf

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 14:38
    stoorfaen;690839 wrote:
    Vad är du på jakt efter? Jag har prylar å sälja om du vill! 🙂

    Har du en vågis ca85l?

  • grrrr

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 20:50
    TSURF;690842 wrote:
    Har du en vågis ca85l?

    Jag har en sån som jag kanske säjler, säg till nästa gång så kan du testa den.

    Själv har jag tröttnat på att vänta tills rätt saker kommer ut till salu (6.7 freerace segel anyone?) och har börjat köpa nytt istället.

  • carlito74

    Medlem
    12 juni, 2012 vid 09:29

    Bor i Stockholm men har köpt grejer över hela Sverige, inkl. brädor, segel, master och fan och hans moster. Transporter löser sig alltid med lite tålamod och uppfinningsrikedom. Vad gäller utbud tycker jag det kryllat av schyssta grejer till salu ända sedan april, inte minst brädor.

  • carlito74

    Medlem
    12 juni, 2012 vid 09:34

    För övrigt trodde jag rubriken syftade på vindförhållandena…på den fronten har Stockholm definitivt somnat in. Blåser det inte sjukt lite?

  • surfen

    Medlem
    12 juni, 2012 vid 11:37

    Har en vågis Exocet U-surf 84 liter från 2010-11 som ska bort. Plus två X.O Sails Shark 5,3 och 6,7m² från 2010.

  • vindsokaren

    Medlem
    12 juni, 2012 vid 20:49

    Verkar som man får vara lite snabbare letar grejor i 120-130lit klassen till kompisen.
    Inte många dagar som dom ligger ute.

  • malteaserr

    Medlem
    13 juni, 2012 vid 15:58
    Grrrr;690875 wrote:
    Jag har en sån som jag kanske säjler, säg till nästa gång så kan du testa den.

    Själv har jag tröttnat på att vänta tills rätt saker kommer ut till salu (6.7 freerace segel anyone?) och har börjat köpa nytt istället.

    Tja Grrr

    Skall du ut på lördag i sandarna? Det verkar hyfsat på windguru i alla fall.

  • malteaserr

    Medlem
    13 juni, 2012 vid 16:01
    Carlito74;690907 wrote:
    Bor i Stockholm men har köpt grejer över hela Sverige, inkl. brädor, segel, master och fan och hans moster. Transporter löser sig alltid med lite tålamod och uppfinningsrikedom. Vad gäller utbud tycker jag det kryllat av schyssta grejer till salu ända sedan april, inte minst brädor.

    Dela med dig av uppfinningsrikedomen 🙂 jag sitter fast just nu med en bräda i Malmö som jag inte får upp. Bussgods tar inte brädor som är längre än 220cm (sa dem när jag ringde i alla fall).

  • svenne

    Medlem
    13 juni, 2012 vid 16:58

    Ring mig så kan vi lösa det.

  • malteaserr

    Medlem
    13 juni, 2012 vid 19:32
    Svenne;691022 wrote:
    Ring mig så kan vi lösa det.

    Va haru för nummer då 🙂

  • svenne

    Medlem
    13 juni, 2012 vid 19:50
  • jocke-g

    Medlem
    14 juni, 2012 vid 12:05

    Du har PM

  • jocke-g

    Medlem
    14 juni, 2012 vid 21:36

    Jag har en Quatro quad 85 om du är intresserad av en grym vågis.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm har somnat in.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.