Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm Idag Onsdag!

  • gurra1978

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 11:19

    Jag vet inte om det var någon som tänkte på det men vågorna i viken bakom den udde jag stod på bjöd ju på rätt ok vågor. Tjejen var där och vågsurfade men det var lite för mycket vind i vågorna för henne, men det gör ju inget för vindsurfare. Kanske skulle varit värt att in och reka där för framtida vågridningar?

  • gurra1978

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 11:21

    Se så fint det tubade ibland.

  • par

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 11:32

    Skitkul att någon plåtar och tur att inte landningen kom med…..;-)

  • boman

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 12:29

    Gurra vad har Mamma sagt om att stå i snål blåsten när man har ont i halsen… wink.gif

    Där du stog brukar det se riktigt riktigt nice ut. men det känns inte riktigt safe att segla där med alla höga klippor om något händer. Men en hård hudad kille som du fixar nog det galant. och din tjej då! hon verkar ju verkligen vara på gång, var klev hon i ? och när får vi se henne på en bräda med segel cool.gif

    Synd att det inte går att köra bilen ända ut dit.

    Krya på dig nu!!

  • calle_b

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 15:11

    Jävlar vilken vacker våg!!! Tryck upp den i size om man har Pipeline i Eastlake;) Fett. Hurru, vart det någon film av dagen(som jag oxå missade pga Skansen me skitungarna)?

    ha d gott

  • dude

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 16:04

    LARRY! Du får berätta för oss vad Karpathos bjuder på för förhållanden. Jag undrar om det inte blåser lite för mycket där? Finns det både vågor och vind lämplig mängd så är det ju ett helt underbart ställe, men som sagt, jag skulle vara väldigt glad att få höra vad detta ställe egentligen bjuder på!

    Niklas

  • larry

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 19:09

    Svar till:


    LARRY! Du får berätta för oss vad Karpathos bjuder på för förhållanden. Jag undrar om det inte blåser lite för mycket där? Finns det både vågor och vind lämplig mängd så är det ju ett helt underbart ställe, men som sagt, jag skulle vara väldigt glad att få höra vad detta ställe egentligen bjuder på!

    Niklas

    [/ QUOTE ]

    Tja Niklas,
    Jag har skrivit två reserapporter från mina tidigare besök där. Sök på resmål så hittar du det nog, annars får du vänta på årets rapport.
    //L

  • dude

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 20:18

    Tackar så mycket för tipset! Ska ta och läsa lite… smile.gif

  • dude

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 21:18

    Jo LARRY, Karpathos verkar vara bra. Det enda som skulle vara bättre skulle vara något lätt vågspot …som Jericoacora till exempel, men det ligger inte direkt i närheten för en spontanvecka eller två under sommaren.

  • dude

    Medlem
    30 juni, 2005 vid 21:19

    Gurra, jag känner inte riktigt igen perspektivet. Vilket spot är det du fotat alla surfare på Väddö den här gången? Är det Salnö, eller är det något annat spot?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm Idag Onsdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.