Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing stockholm imorgon…

  • stockholm imorgon…

    Publicerad av per_m på 15 januari, 2008 vid 08:24

    legat sjuk och är desperat, någon som ska ut…..????
    Torö (insidan) dalarö (funkar det på syd???)

    inte så sugen på att bada själv denna årstiden!!

    NÅGON!!!

    //Per M

    argulander svarade 16 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • bladesurfer

    Medlem
    15 januari, 2008 vid 09:57

    tänk kitesurfa på dalarö tisdag från 12:00

  • argulander

    Medlem
    15 januari, 2008 vid 16:27

    @Per_M 438598 wrote:

    legat sjuk och är desperat, någon som ska ut…..????
    Torö (insidan) dalarö (funkar det på syd???)

    inte så sugen på att bada själv denna årstiden!!

    NÅGON!!!

    //Per M

    Var ju riktigt bra vid Dalarö idag, men i morgon ska det blåsa betydligt mer, då blir det ju kallare, dessutom ska det ligga mer på syd och regna. Jag är ändå sugen på att dra ut. Är ledig hela veckan. Blir det rent syd ska man nog inte starta från Askfatshamnen, det läar nog för mycket där, i stället kan man gå i där kitarna brukar starta, det är ju långgrunt och mycket “safe” man driver tillbaka upp på stranden om nåt händer. Blir ju lite korta repor i början men det är nog ok. Är Du intresserad av att dra ut i morgon onsdag, skicka ett privat meddelande via surfzone, eller svara här.

    Klas

  • argulander

    Medlem
    16 januari, 2008 vid 16:37

    Blev ju en bra surfdag idag 16/1 vid Dalarö, seglade 6,1 och liten bräda, mestadels bra tryck. Det läade vid Askfatshamnen så jag gick ut längre västerut vid badplatsen. Såg ingen annan surfare eller kitare. Sticker nog ut och kollar läget i morgon också, bilen är ju lastad.

    Klas

  • bjornen

    Medlem
    16 januari, 2008 vid 17:37

    @argulander 438882 wrote:

    Blev ju en bra surfdag idag 16/1 vid Dalarö, seglade 6,1 och liten bräda, mestadels bra tryck. Det läade vid Askfatshamnen så jag gick ut längre västerut vid badplatsen. Såg ingen annan surfare eller kitare. Sticker nog ut och kollar läget i morgon också, bilen är ju lastad.

    Klas

    Härligt att höra, själv hade jag tyvärr fullt upp på jobbet men om läge ges så hänger jag på i morgon.

    //Björn

  • perrapops

    Medlem
    16 januari, 2008 vid 17:55

    Jag vill också,! I Helgen blir det segling det får bära eller brista i kroppen. Måste testa min nya bräda!

  • argulander

    Medlem
    16 januari, 2008 vid 20:58

    @Bjornen 438898 wrote:

    Härligt att höra, själv hade jag tyvärr fullt upp på jobbet men om läge ges så hänger jag på i morgon.

    //Björn

    Ok ringer dig när jag kommit ut och meddelar läget. Prognosen ser ju bra ut. Planerar att vara vid Dalarö vid 10-tiden (preliminärt).

    Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing stockholm imorgon…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.