Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm lördag

  • surfslusken

    Medlem
    20 oktober, 2004 vid 13:47

    Det som har kortast till bastu! Måste va kallt där uppe nu?

  • gurra1978

    Medlem
    20 oktober, 2004 vid 13:51

    Åk till Stockholms läns bästa surfspot, Torö. Ser helt klart underbart ut på lördag än så länge.

    Det är fortfarande väldigt varmt i vattnet tycker jag.

  • surfslusken

    Medlem
    20 oktober, 2004 vid 13:55

    Ja, det enda som skiljer Torö från Hokipa ska visst vara vatten tempen har jag hört tongue.gif

    Kliv upp ur badkaret nu Gurra, innan vattnet blir kallt!

  • fjant

    Medlem
    20 oktober, 2004 vid 17:28

    Jo, en sak till skiljer! På 100 bra Hoolipa dar får vi 1 bra Torö dag!!! Men på lördag ser det uta att kunna bli bra!!!

    /Fjant

  • Knatte

    Gäst
    20 oktober, 2004 vid 18:37

    Här på västkusten är det småkyligt ca 11 grader i vattnet crazy.gif
    Jag har inte varit ute på några veckor nu, men skall jag testa min nya short john under våtdräkten och de lagom klippta Biltema handskarna till helgen om prognoserna stämmer.. tongue.gif wink.gif laugh.gif

  • eriksthlm

    Medlem
    20 oktober, 2004 vid 19:42

    Torö är gjutet på lördag – kan bli hur skönt som helst – typ…
    Läge att inte glömma chokladtermosen =)

    Jag tänkte segla Torö imorgon (torsdag) eftermiddag om det brallar i. Kan vara ute till 15.00 – någon som är på?

  • boman

    Medlem
    20 oktober, 2004 vid 19:50

    öppet hav på Väddö förra helgen mellan 8-9 grader, säkert någon grad kallare nu.

    Någon som funderar på Kapellskär på fredag?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 oktober, 2004 vid 21:16

    Min dj..la fot. Torö kan bli kalas – dock utan mig denna gång. Jesper B

  • dude

    Medlem
    21 oktober, 2004 vid 13:36

    Det var ingen på Torö bland alla vågsurfare i måndags. Stora vågor på tre meter rullade in side-shore i den ostliga vinden. Både Halo och Foreca spådde att vinden skulle dö på förmiddagen, men det blåste fortfarande klockan fyra när jag åkte förbi bara för att kolla läget. Tyvärr gick masttoppen på mitt vågsegel sönder precis efter att jag riggat det och jag stack i stället ut med polarns Supersonic 5.4 vars ena tublatta raskt gick sönder efter jag blivigt spolad andra gången på väg ut… surt tongue.gif (Det finns en anledning att man kör med vågsegel i vågor.) Polarn min filmade lite och har vi tur kan vågorna kanske blivigt dokumenterade där – riktigt cleana! Vågsurfarna filmades dock och film kan ju komma upp på någon av deras konfar…

    Det känns som om sässongen just kommit igång…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.