Stockholm lördag?

Detta ämne har 10 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 11 månader sedan av feg.

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Pete
    Deltagare

Verkar bli duktigt med vind imorrn, SV. Vinteridet har inte öppnat riktigt än. Nån som ska ut? Isåfall var? Funderar själv på Oxnö.

/Peter

/Peter

Jag har undrat lite var jag ska. Men ut ska jag och får nog med mig några flera. Frågan är ju som sagt var man ska. Det verkar som det ska dra åt s-sv. Är oxnö bra då också? Hur ser det ut för Dalarö? Då tänker jag på hamnen (höger direkt efter ‘dalaröbron’) som ju är ganska vindkänslig men det är himla juste surfing där när det blåser.
    F.ö tycker jag att Björkvik har varit dåligt i år – byigt och segt. Ngn som håller med?

Som sagt jag lämnar öppet var men jag lovar att jag ska ut – det är ju gult-brunt på halo 🙂

-mats

Hur mång m/s ligger prognosen på för lördagen?

Johan
    Medlem

Är grodans arsle vattentätt ?

Jag är ledsen att säga det, men det som går bort är ……. Oxnö.

Det blir nog Torö, Dalarö eller Fituna.

Torö lär gå av imorgon, det blåser ju duktigt redan, 11.8 i medel från ssv kl 12 idag så det lär nog bygga en del.

Mr Pop
    Medlem

Torö rockar fett imorrn, vi kommer dit.

pipe69
    Deltagare

Självklart blir det väl Torö för den rikiga surfarn!!!! Hur kan man överhuvudtaget fundera på annat??? Finns nog inget bättre när det blåser s-sv!

C U there ;-D

HakanP
    Medlem

Ok Peter, vad blir det, blir jag ensam på oxnö, eller…

Håkan

Jag hade tänkt dra till ingarö/björkvik. Blir jag ensam där eller??? Alla stora pojkar ska ju till torö… jag har ingen lust att segla sönder fenan (fixar inte vågorna…)
    Björkvik borde ju vara perfekt vid SV.

Jag drar dit också.

feg
    Deltagare

Jag drar också till Björkvik, där ca 10.00, ok?

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998 ©2023 Surfzone - Share the Stoke

Tillåt pushnotiser och få de senaste händelserna direkt! OBS!! Gör även följande för iOS, välj
Vill du installera Surfzone-appen?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Progressive Web App (PWA) har installerats.

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account