Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm Onsdag !

  • solman

    Medlem
    11 juni, 2007 vid 14:04

    Jag har ganska långt till torö, åker nog till björkvik som är närmare för mig.

  • pos

    Medlem
    11 juni, 2007 vid 14:25

    @blåbussen 389593 wrote:

    Verkar som om det blir SV på onsdag .. är det torö som gäller då ??

    Torö eller Fituna. Blir det bra vind satsar jag på Torö men jag tycker prognosen är för osäker än.

  • psn

    Medlem
    11 juni, 2007 vid 15:40

    @Solman 389603 wrote:

    Jag har ganska långt till torö, åker nog till björkvik som är närmare för mig.

    Om det blåser SV ons em/kväll dyker kanske även jag upp i björkvik. Fast SMHI säger nu att det vrider mot NO under em.

  • blabussen

    Medlem
    12 juni, 2007 vid 18:25

    ser ut som om torsdagen blir bättre nu..

  • pos

    Medlem
    12 juni, 2007 vid 18:51

    Instämmer. Jag siktar på att komma ut på torsdag om prognosen står sig.

  • blabussen

    Medlem
    12 juni, 2007 vid 19:00

    jag funderar på fituna imorgon efter lunch, men får se hur vädret är och situationen på jobbet.. annars blir det torsdag.

    Är torö det enda alternativet om man vill köra vågor eller finns det något närmre stockholm på sv-v ? Är det någon som har koordinater eller vägbeskrivning till torö stenstrand och östra allmäningen ?

  • jonasp

    Medlem
    12 juni, 2007 vid 19:45

    kollar man på foreca så kan torö funka både onsdag o torsdag. jag drar kanske ner på onsdag o stannar till torsdag. Ev blir det fituna på onsdag o torö på torsdag. beror lite på. Finns det något roligare ställe att bo på än parkeringen på torö?

  • erki

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 07:07

    tja, var skulle ni rekommendera en nybörjare som mig att åka idag? Torö blir lite mycket med vågor osv misstänker jag…

  • anilson

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 07:19

    Såg ut att vara bra på baggen när jag passerade för en timme sedan, dra ut från mjölkudd och ligg på den nordöstra delen av fjärden så kommer du att få bra vind – an

  • frasselinho

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 09:06

    vad tror ni om morgondagen – SV vridande till V typ 13 m/s, erstan från saltissidan? eller har ni ngr andra bra spots i nacka för den riktningen?

    //Frasse

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm Onsdag !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.