Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm söndag?

  • tabi

    Medlem
    29 maj, 2005 vid 00:11

    Fudde kan bli bra ball imorrn men det är roligare att hänga med alla andra på fituna..
    Upp till dig, men om du vil testa Starboard och Skidsports grejor så tar du det senare alternativet förstås….

  • gurra1978

    Medlem
    29 maj, 2005 vid 00:28

    Jag tänker nog göra det enda rätt och testa Rasta för att få längsta och mest öppna vattenytan. Det kommer nog kunna bli jämn vind och chans till småramper om vinden kommer upp till 8-9 m/s.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 maj, 2005 vid 09:23

    ser ut som man hamnar på erstaviken. eller är fågelö mycket bättre? prognosen är ju inte så upphetsande..
    nån annan som kör nån av dom två?

  • star

    Medlem
    29 maj, 2005 vid 09:26

    Om gud vill Erstaviken

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 maj, 2005 vid 09:37

    “Om gud vill Erstaviken” – oftast e han inte så villig…
    dessutom är det störigt kallt när det blåst så mkt väst men jag tror det ska gå. är där vid 12.

  • philippos

    Medlem
    29 maj, 2005 vid 10:31

    “..störigt kallt när det blåst så mkt väst” – Varför? Jag tyckte iofs att det var väldigt kallt i vattnet under fredagens segling i Brevik. Luften var däremot mkt varm av förstårliga skäl som att vinden kom från fastlandet.

  • jonasp

    Medlem
    29 maj, 2005 vid 16:28

    kallt i vattnet alltså. därför att allt varmt ytvatten blåser ut ur erstaviken och kvar finns bara det kalla vattnet som legat längre ner.
    Vart rätt bra idag och rätt bra i vattnet. Körde 5,3 med lagom tryck.

  • gurra1978

    Medlem
    29 maj, 2005 vid 18:33

    Det var ingen höjdare på Rasta för min del iallafall, kom försent. Guppade runt i 20 min och sen fick man tröststeka lite hamburgare på “beachen”. Den enda som är bra med bomkörningar är att ni får lite bättre spotbeskrivningar grin.gif

    Se på uppdaterade rasta för vägbeskrivning, bilder och filmer.

    Hur var Fituna? Gick det att segla där, mycket folk?

  • argulander

    Medlem
    29 maj, 2005 vid 18:53

    Fituna var ganska ok med byig VNV på fm fram till ca 14 sen minskadade det betydligt. Körde 7,4 med tidvis mkt bra tryck (väger 94 kg) många mer normalviktiga körde ca 6,0. Klas

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.