Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm Torsdag!
-
Stockholm Torsdag!
Publicerad av anders_hoffman på 28 maj, 2006 vid 16:16Desperat av mera vind lusläser jag vindprognoserna. SMHI har höjt från tidigare 7-11 m/s till nuvarande 10-14 m/s.. Hoppas det håller i sig eller ökar ännu mer!
Tyrben svarade 18 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
När var det ?
Det ser ju asdåligt ut nu, med lite tur kan det kanske bli bris/Fituna på lördag.Johan
-
Igår sa de 10-14, i morse 6-10 och nu 8-12. Hoppas, hoppas, hoppas.
Johan wrote:När var det ?
Det ser ju asdåligt ut nu, med lite tur kan det kanske bli bris/Fituna på lördag.Johan
-
Verkar vara förmiddagen som gäller och norr om stan. NNV nu iaf
-
Oregistrerad
Gäst30 maj, 2006 vid 16:30Såg lite olika prognoser på tv , alla samstämmer på n-nv 10-15 m/s
på torsdag. Vi hörs uppe på salnö.Steffe.
-
JÄVLA FAN OCKSÅ! Skrev upp mig på jobb hela torsdagen när dom sänkte prognosen frpn 10-14 till6-10.. o nu har dom höjt igen´.. jävligt kul…
-
Oregistrerad
Gäst30 maj, 2006 vid 20:22Ser onekligen bra ut. Vart är bra att åka om man inte orkar ta sig upp till Kapellskär? Kan stavsnäs fungera?
-
Pallar inte åka 10 mil tyvärr. Kan bero på att jag är relativ färsk på sthlm-surfandet ännu och inte har insett just hur mycket bensin man måste bränna för att kunna surfa här… 😀
Det får bli fjösvind i Görväln istället.
-
Görväln kan vara ett vettigt alternativ. Jobbar till tre o kommer va där strax efter det om inget “oväntat” händer med prognosen.
hoppas hoppas hoppas /M -
Så här ser båtvädret + ut för Väddö. Personligen hade jag åkt dit om jag inte hade jobbat, dock utan några större förväntningar. Då får man ju segla smågrejor iallafall.
-
Till Macanvändare: Windguru finns som widget: http://www.macupdate.com/info.php/id/21833
Kanske gammalt? är relativt ny på mac
-
Tyrben
Gäst1 juni, 2006 vid 12:57Är det värt att dra ut till Görveln i eftermiddag???
Logga in för att svara.