Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stock/påle vid vattenytan i Landskrona

  • Stock/påle vid vattenytan i Landskrona

    Publicerad av anders-2 på 6 juni, 2011 vid 13:48

    Körde i höjd med det första vindkraftverket, ca 150-250m ut ligger en stock/påle som står rakt upp och sticker ut så man precis kan se den, riktigt farligt om man inte är uppmärksam (den syns knappt), där är rätt djupt i övrit (vilket gör det hela ännu mer förädiskt!
    Kan inte minnas att jag såg den där förra året så det måste vara något nytt!

    Kan vi borde märka upp den på något sätt, innan någon skadar sig.

    /Anders

    regfellow svarade 12 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • gadget

    Medlem
    6 juni, 2011 vid 18:08

    Jag vet inte om det är samma påle du menar men det finns även en i fåran ut ifrån hamnen.
    Själv undviker jag att köra så långt ned i vinden på ostligt men vid SO kan det ju hända att man kör mer bortåt varvet.
    Har för mig att den är ungefär i området på bilden men kommer inte riktigt ihåg, även denna var precis under vattenytan.

  • anders-2

    Medlem
    6 juni, 2011 vid 18:32

    Nej det är inte samma, alltså söder om riggningsplatsen, det första vindkraftverket och en bit ut.

  • regfellow

    Medlem
    6 juni, 2011 vid 19:00

    Jag såg den sist jag körde där. Inte helt stabilt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stock/påle vid vattenytan i Landskrona

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.